A ja bym wolał 850ci:D
A ja bym wolał 850ci:D
Podałem ten link, bo ta 840 to bardziej auto na codzień a nie jak 850 :)
Gdyby 4.0l nie miało lepszych osoiągów to BMW nie wprowadzałoby 5.0 a później 5.4l po to tylko,żeby mieć większe spalanie.Napiszę wprost_moja przygoda zaczęła się z BMW e38 od m60 3.0 -było świetnie..następnie swap na 4.0- było już mega bajecznie..teraz jest 5.4 w tiptroniku i jest mega bajecznie X2. Ale wsiadam do e31 5.0 i....to jak walnąc koks na techno paradzie albo sex z kilkoma wyuzdanymi kobietami-przejazdżkę pamiętasz dlugo ;)
740 e38 NA CZĘŚCI...czas na zmiany :D
Ja bym powybrzydzał i wziął jedną z 1510 sztuk 850CSi :]
BMW E31 850 CSi vs BMW E92 335d
Hermesso - brawo! Może warto porównać też E24 z obecną 6er...
~ wysłane poprzez Tapatalk
dokładnie jak kolega tiron napisał mam e38 740iA m60 byłem oglądać anglika na części 750iL w steptroniku pomijając to że tamto auto miało dosłownie wszystko z lodówką włącznie to v12 ciągnie nieprzerwanie coś jak silnik elektryczny i dużo lepiej niż m60b40 a mój silnik jest w 100 % zdrowy. W 750 nie ma tego kopnięcia ono po prostu tak płynnie i mocno ciągnie do przodu że nie wiadomo kiedy a na liczniku jest 160 km/h. Wiele osób po przejażdżce może twierdzić że 750 nie jedzie szałowo ale jest to spowodowane płynnością w oddawaniu mocy. A e38 750 to przy 8 csi muł.
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem