Witaj.
Roznica jest taka ze to klosze sie roznia. W przedlifcie znajdziesz szklane klosze ktore maja proste boki z kazdej strony. Natomiast gdy spojrzysz na poliftowy klosz to ma on takie wyciecia w ksztalcie polowki pomaranczy.
Bardziej sie oplaca po prostu kupic poliftowy caly reflektor xenonowy i zamienic klosze plastykowe na szklane z przedliftu.
Koszt jest wtedy maly bo unikamy wymiany blotnikow i zakupu dodatkowych mniejszych kierunkowskazow. U mnie kierunki sa przedlift oraz klosz jest przedlift a reflektor jest poliftowy. Mam bardzo piekna barwe swiatla z zarowek Osram 4100K.
Reczne poziomowanie zrobilem samemu laczac kabelki numer 5,6,7,8 na kostce z kabelkami numer 1,2,3,4 ze srodka lampy.
Pojechalem na ustawienie swiatel i gdy kolko jest ustawione na zero to swiatlo swieci tak jak warsztat ustawil na przyrzadzie.
Niestety auto z ktorych pochodzily te lampy zostalo sprzedane dalej i nie zdazylem dostac wiazek i zestawu poziomowania automatycznego.





Odpowiedz z cytatem