Kolego w pelni sprawny aku max naladowany powinien miec 13.2V (wiem bo sie o tym uczylem:p)

U mnie przy wszystkim wyl na jalowym ma 14.2-14.4 (dane z checka) a max obciazenie (wł co sie da) to ok 13.2 i troszke skacze

a wczoraj dalem kumplowi aku na podmianke i wzialem mniejszy 72Ah i 640A to ladowanie z max obciazeniem to 12.5 przy czym w obu przypadkach na max obciazeniu podbija mi obroty o ok 120-150RMP. Nie wiem czy tak powinno byc ale niby wszystko w praktyce oki a teoria mowi co innego.

Auto zawsze po zgaszeniu i zamknieciu jeszcze pobiera troche pradu wiec to normalne ze troszke mu ucieknie ale jak nie masz z tym problemow to sie nie przejmuj. Kiedys czytalem ze w e38 przez pol godz jest w jakims tam stanie czuwania i przez to pobiera nieznacznie prad.

Tak jak jędrek i napisal szukasz dziury w calym.

A jaki aku kupiles (wielkosc i marka)??