Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Wątek: GETRIEBE NOT PROGRAM :-(((

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    27
    juz po klopocie :D dolany plyn do chlodnicy i jest super :> ;D
    bmw

  2. #12
    Nie wiem czy to koniec klopotow.
    Pierwszy raz slysze zeby z powodu braku plymu chlodniczego silnik stracil moc (max 2 tys obrotow).
    Nie chce krakac, ale brak mocy to nie jest sprawa plynu.

  3. #13
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Individual23
    Dzięki za wskazówki. Sprawdzę akumulator i ładowanie a jak będzie ok to podłącze pod kompa. mam nadzieje że coś pokaże :/ Pozdro
    Ladowanie mozesz sprawdzic poprzez zegary w funkcjach servisowych o ile dobrze pamietam test 8-my (w odpowiednim temacie na forum byla o tym mowa)
    Jednak baaaardzo watpie zeby to byl akumulator bo jesli akumulator mialby zwarcie to za 30min by sie zagotowal a to bys napewno zauwazyl- jesli brac pod uwage defekt ze strony elektryki (w co raczej watpie) to moze regulator napiecia- stad moglo byc tez i wariowanie zegarow...

    p.s: Ogolnie duzo by pomoglo jakbys napisal jakie masz wogole auto tak jak zalecal Greg wszystkim piszacym w tym dziale

    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków
    BOSS napisałem kilka fajnych słów w dziale Przedstaw się tylko że nie moge za skarby wkleić tam zdjęć i dlatego jeszcze się nie ujawniłem. Cały czas wyskakuje mi komunikat że zdjęcie za szerokie albo ma za dużo czegoś tam. Pomniejszałem w paincie, zajmuje zaledwie 40 kb i dalej to samo :-/
    Skoro nie moge tam to powiem tu że mam 7er z 95 roku. Pojemność 4.0 V8 automat
    Cosmosschwarz metalic w czarnych skórach,ksenon,tempo,PDC,ASC,SRS,ABS,elektryka szyb,foteli,szyberdachu,rolety i duzo innych głupotek ;)

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    300
    BMW
    740i
    Skąd
    Kraków
    Tomeczek-wybij sobie z głowy dolewanie wody do chłodnicy ;) Butelka koncentratu kosztuje niecałe 10 zł a z tego wychodzi 3 litry płynu który wytrzymuje temp -37 stopni C. Naprawa rozerwanego bloku silnika kosztuje troszkę więcej niż ten płyn ;)

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    27
    to juz sam nie wiem co to bylo ....ale po dolaniu plynu odrazu znikl komunikat o stanie plynu i pokazaly sie kontrolki skrzyni biegow to nie byl tryb awaryjny tak mi powiedzial elektryk ze komputer wszedl w tryb awaryjny po to zeby nie przegrzac silnika
    bmw

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    124
    BMW
    było 735i
    Skąd
    Poznań/Brighton
    Witam.
    Mam właśnie taki sam problem jak Individual23. Wracam sobie dzisiaj do domu i gdy dodałem gazu i auto zredukowało bieg było szarpnięcie i wycie ale nie przyspieszało. Puściłem gaz i zaraz wyskoczył mi komunikat getriebe not program. Od tego momentu auto nie chciało przyspieszać.
    Mi akurat zegary nie wariowały. Ale też nie podświetlało biegów a sceptronika w ogóle nie było. Jak zgasiłem auto na chwile i włączyłem to na moment znowu biegi się podświetlały i sceptronik też był. Do momentu aż ruszyłem i znowu mi wywaliło błąd.
    Czy stary olej w skrzyni może być tego przyczyną? Właśnie czekam na olej i chce go wymieniać na dniach.
    Auto to e38 735i M62 z 97 roku. Nie wiem niestety jaka dokładnie skrzynia (jeszcze nie sprawdziłem). Czy jest to 5hp30?
    Dodam że poziom oleju sprawdzałem z miesiąc temu i miał poziom.

    Pozdrawiam.

  8. #18
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,947
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Z tego komunikatu i objawów wychodzi, że albno sterowanie skrzynią się popaprało, albo może komp od skrzyni padł (?).
    Spróbuj na początek może zrobić najprostszy reset przez wypięcie AKU na noc. Czasami pomaga w takich {podobnych} sytuacjach.
    Jeśli nie pomoże, to proponuję jednoznacznie zrobić test na kompie.

    A co do trybu awaryjnego u tomeczka - to jest tryb "bezpieczeństwa" jak za mało płynu to nie masz odpowiedniego chłodzenia (oczywiste), włącza się tryb awaryjny by nie przegrzać silnika.
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    124
    BMW
    było 735i
    Skąd
    Poznań/Brighton
    Cytat Zamieszczone przez na-piechote
    Z tego komunikatu i objawów wychodzi, że albno sterowanie skrzynią się popaprało, albo może komp od skrzyni padł (?).
    Spróbuj na początek może zrobić najprostszy reset przez wypięcie AKU na noc. Czasami pomaga w takich {podobnych} sytuacjach.
    Jeśli nie pomoże, to proponuję jednoznacznie zrobić test na kompie.
    Zapomniałem dodać że mam gaz sekwencyjny. Po resecie trzeba będzie chyba ustawiać gaz od początku?
    Czytałem także że można zresetować przez połączenie klem na 10 minut. Mogę zastosować ten sposób bez obaw?
    Test na kompie to chodzi o zwykłe zczytanie błędów czy coś innego?

  10. #20
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,947
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Sensei
    Zapomniałem dodać że mam gaz sekwencyjny. Po resecie trzeba będzie chyba ustawiać gaz od początku?
    Czytałem także że można zresetować przez połączenie klem na 10 minut. Mogę zastosować ten sposób bez obaw?
    Co do spięcia klem, to nie wiem czy i jakie to ma konsekwencje.
    Co do konieczności regulacji gazu po resecie przez uśmiercenie elektryki, to nie mam zdania. Mi pare miesięcy temu padł aku (zostawiłem auto na postojówkach na noc), a po naładowaniu akumulatora dalej auto śmiga na gazie, a jak byłem na okresowej regulacji, to serwisant powiedział że mam idealnie zaprogramowaną sekwencję i szkodaby było to psuć. Więc chyba dla gazu nie zaszkodzi, a jeśli sie uprzesz, to za regulacje zapłacisz 30-50pln.
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •