Wycieku nie ma --- sprawdzone kilka razy ale płynu troszkę ubyło okolo 100mlZamieszczone przez wiku
Wycieku nie ma --- sprawdzone kilka razy ale płynu troszkę ubyło okolo 100mlZamieszczone przez wiku
Pić trzeba ! Jeść można !
Można sprawdzić szczelność głowicy poprzez zbadanie płynu chłodniczego pod kątem obecności w nim oleju. Jak test wyjdzie pozytywnie to jest jakaś nieszczelość skoro płyn miesza się z olejem. Ale jak w płynie nie bedzie oleju wcale nie bedzie to oznaczalo ze glowica jest OK :P
Nie wiem czy masz gaz czy nie, ale mi ubywało płynu przez nieszczelność reduktora, nie było wycieku tylko sobie kulturalnie parował spod śrubki :?
Pozdrawiam
Wiktor
Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.
Właśnie mam gaz i w ASO powiedzieli mi , że układ chłodniczy jest szczelny ale nie odpowiadają za gaz. Drugi majster wymienił mi trójniki gazowe z plastikowych na metalowe bo tam znalazł nieszczelność ale dalej gdzieś wycieka. Dzisiaj wykręcę reduktor bo mam go na wierzchu i sprawdzę jak się tam mają uszczeleczki.Zamieszczone przez Wiktor
Pić trzeba ! Jeść można !
Tak olejus najpierwn trzeba posprawdzać wszystko pod względem wycieków . Oby to nie była głowica. :x :x :x :x
B M W
Staram się pisać poprawnie po polsku.
A może korek chłodnicy ;) U mnie po jego wymianie przestało ubywać płynu. Ale oczywiście nie tłumaczy to kopcenia :/
[URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]
możnaZamieszczone przez olejus
możnaZamieszczone przez olejus
A jak się sprawdza szczelność samej głowicy bez zdejmowania? mógłbyś rozwinąć?
B M W
Staram się pisać poprawnie po polsku.
a jak to zrobić ??Zamieszczone przez slawek1
Pić trzeba ! Jeść można !
jest możliwość sprawdzenia obecności spalin w płynie chłodniczym.przy odrobinie sprytu można nawet stwierdzić który cylinder kuleje
a pamiętasz moje lekkie kopcenie w DE. nomen omen było coś z kolektorem ssącym..