Mały update o mojej ziben od czasu ostatniego:
1. dostała nową przednią szybę. Kupiłem od razu pod czujnik deszczu. Czujnik zamontowany, podłączony i zakodowany.
2. opanowane wszystkie problemy jakie miała po zakupie (dluuugo by wymieniać ale WDS mam w małym paluszku już ;) )
3. nie odpowiada mi cena ori podświetlanych klamek więc zrobiłem po swojemu (wpięte pod oświetlenie przycisków sterowania szyb). Ale chyba dołożę po jednej diodzie i podepnę te drugie pod oświetlenie kabiny. Tak żeby po zgaszeniu silnika dopalały się ładnie.
W tym tygodniu biorę się za montaż trzeciej strefy klimy. Wygląda na to że wszystko konieczne do montażu mam. Kilka braków jest ale one są do przeskoczenia. Mam nadzieję że się uda. Schematy już znam na pamięć :D Zobaczymy jak mi pójdzie z mechanicznym spasowaniem/montażem bo chcę żeby było tak jak z czujnikiem deszczu - czyli jak oryginał i podpięte do k-bus.
Widzę że ostro pracujesz przy swojej, zazdroszczę wiedzy i czasu jaki możesz poświęcić. Jeżeli nie byłeś to wpadaj na co-piątkowy zlot do Chorzowa , mnie może też w końcu się uda jak będzie zrobiona.
Hehe dzięki. Okazuje się że wcale nie tak łatwo jest to ze sobą spasować. Niestety musialem też wymienić tunel środkowy na oryginalny. Nie ma tego złego - mam tunel obszyty skórką :)
Trzecia strefa klimy działa jak należy i wygląda niesamowicie :)
Trzecia strefa zamontowana. Gdyby się ktoś zastanawiał to da się zamontować bez oryginalnego stelarza (i trzyma się znakomicie), bez oryginalnej wiązki (niewiele roboty) i bez wymiany tuneli nawiewów (tu akurat mnóśtwo roboty żeby coś konkretnego poskładać ze starych), bez oryginalnej kratki nawiewu z czujnikiem temperatury (pasuje stara kratka a czujnik kosztuje 12groszy).
Ale jest, działa jak należy, podłączona do K-bus, brak błędów w inpa, odczyty temperatury prawidłowe i przy okazji tunelik w skórze :)
Jedyne pozostaje mi dokupić podłokietnik suwany bo mój niestety nie ma prawa bytu z tym ustrojstwem :)
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 02-06-2013 o 10:07
I stało się... Tunel w skórze drażnił oczy - brak przeszyć na desce więc się nie komponowało.... Drażni jeszcze tylko za krotka listwa boczna tunelu i widoczne otwory montażowe dostawki pod trzecią strefę...
Więc idąc za ciosem - kupiony i zamontowany kokpit w czarnej skórze + suwany skórzany podłokietnik. W sumie wszystko wymienione na skórzane, brakuje tylko schowka pasażera w skórze i boczków drzwiale to już lajtowa zabawa.
A wszystko przez to, że pojechaliśmy z Martine w okolice rybnika po podłokietnik :) Wróciliśmy z bagażnikiem pełnym gadżetów...
Ogólnie zdeklarowałem się też - auto będzie szło w kierunku black/shadow. Całe wnętrze w czarnej skórze, z zewnątrz wszystko co srebrne idzie w kierunku czarnego połysku lub mat (zależy co będzie łatwiej kupić w oryginale). To chyba jedyna sensowna opcja dla navarra-violet.
Póki co polakierowanie na czarny połysk, jak dorwę to będę systematycznie wymieniał na shadow line.
Lubię ciemność, jest taka tajemnicza :)
Fotki w weekend porobię, większość już przygotowana.
Ostatnio edytowane przez bartolo ; 13-06-2013 o 22:52
cześć mam pytanie , też dołożyłem 3 strefę ,jak odpalisz furę to 3 strefa włącza się od razu jak przód automatycznie ,czy trzeba ją włączyć ręcznie , ja muszę nacisnąć przycisk na 3 strefie i dopiero rusza .
730
Trzeba ją włączyć ręcznie. W sumie mi to odpowiada, nie zawsze wieziesz pasażerów z tyłu więc po cholerę ma dmuchać i wciągać prąd ten wentylator.
Na pewno jak zgasisz stacyjkę na "chwilę" to po uruchomieniu nadal działa trzecia strefa. Nie mierzyłem na jaki czas można zgasić żeby nadal działała ale stawiam na to że kilka minut.
dzięki czyli tak jak u mnie.
730