A ja mysle, ze kiedys ktos nie wytrzyma i mu po prostu zrobi krzywde. Niektorzy po auta jada sporo km, a potem sie nic nie zgadza. MASAKRA
A ja mysle, ze kiedys ktos nie wytrzyma i mu po prostu zrobi krzywde. Niektorzy po auta jada sporo km, a potem sie nic nie zgadza. MASAKRA
Zmieniam zdanie, maksymalnie dałbym z 7 tysiaków ;)
Z diagnostyki następujące błędy:
# ERRORS DETAILS - DTC(hex)/PARAM(hex)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DME -> 41/B8 - Signal, inlet-camshaft sensor
Shadow-memory:
41/B8 - Signal, inlet-camshaft sensor
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
23/12 - Activation, relay, secondary-air pump
3E/12 - Activation, solenoid valve, secondary air
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump
EWS -> 00/03 - Wrong identification, key 0
0F/29 - Power on reset
03/06 - Toleration of changing code increased, key 0
ABS -> 06/01 - Wheel speed sensor front right
05/01 - Wheel speed sensor rear right
4B/01 - CAN NMOT error
SRS -> 03/20 - Power supply
IKE -> BF/88 - Internal fault, EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete
LCM -> 17/01 - Wire, dimmer potentiometer, open circuit
28/02 - Thermal oil-level sensor defect
Shadow-memory:
50/01 - Control-unit fault, EEPROM CCM
52/01 - Check brake fluid
58/03 - Engine failsafe program
59/0C - Transmission failsafe program
5A/07 - Brake pads
5B/1F - Level washer fluid
5F/1F - Check coolant level
60/1F - Engine oil level, thermal sensor TOG
78/1F - Left low beam light
79/11 - Right low beam light
7A/1F - Front left side light
7B/0B - Front right side light
7D/02 - Front right turn signal indicator
7E/1F - Right fog light
7F/1F - Left fog light
ZKE -> Shadow-memory:
94/22 - Power up from the driver's door module
93/36 - Power up from the GM III
RAD -> 02/3F - Error power-supply for antenna
00/01 - Energy saving mode active
BMBT -> 01/01 - Watchdog reset
06/0C - Radio status telegram timeout
0B/04 - I-Bus sending error
Zgadzam się z Bartkiem.
Ogląd zacząłem od diagnostyki, a później zerknąłem szczegółowo na wnętrze i karoserię. Żona w tym czasie robiła kontrol miernikiem lakieru :)
Z plusów o których wcześniej wspominałem to jeszcze właściciel zadeklarował, że ostatnio wymienił dwa palniki ksenonowe. Więc zawiecha i palniki są nowe.
Padaczka i tyle,jak się sprawdza przebieg bez serwisu ?
Mam 7, kiedyś miałem 7 no i później też będę miał 7
jakie auto by wytrzymało ten przebieg? coś ci się chyba pomyliło, bardzo dużo by ktoś musiał jeździć, to nie tir
Widać po tym srebrnym drewnie że coś moze byćnie tak ale ogólnie jest łądna z wyglądu
Przebiegu nie sprawdzałem w ASO tylko komputerem. Trochę tam kombinacji. Znam temat z autopsji.
Z ogólnego wyglądu nie jest źle. Ale na zdjęciach o wiele lepiej niż na żywo. Jakby te srebrne listwy były dobrze utrzymane to by można je nawet zostawić.
Nie wiem jakie. Nie wnikam tylko analizuję to co wyszło z diagnozy. Nie interesuje mnie ile ktoś jeździł tylko jaki jest przebieg.
Bez obrazy ale jak ja widzę takie sprawdzanie auta, mierniki programy jeden to drugi tamto , tu ryska tam troche rdzy tam to, tam siamto itd... Tak właśnie sprzedałem poprzednią e38 i już NIGDY więcej takich klientów nie chce widzieć...jak słysze jakies wybrzydzania , przez cały czas to naprawdę następnemu klientowi podziękuje już w pierwszych 5 min.. Rozumiem że nie zgadza się dużo z tego co sprzedający na wypisywał ale ja miałem wszystko tak jak jest a jeszcze takie wywody kupującego... To są auta 12-15 letnie i nie oczekuje od nich nowości , a jak kupujący tak to do salonu.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)