Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Wątek: Po oględzinach E38 728ial

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,709
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Może to TA?

  2. #2
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    Cytat Zamieszczone przez yaz Zobacz posta
    Może to TA?
    Tak, to właśnie ta.

    Zdjęcia ładne, ale w realu już nie jest tak wesoło.
    Teraz na spokojnie, bo pierwszego posta pisałem z trasy, bo po diagnozie zostało jeszcze trochę baterii ;)

    Kontynuując wątek:
    - okolice uszczelki dekli zaworowych dookoła silnika pociągnięta grubą warstwą silikonu - wygląda to do dupy (prościej by było po prostu wymienić uszczelkę)
    - z okolicy prawego koła przewiercone w okolicy zbiornika płynu do spryskiwaczy jakieś śruby
    - zardzewiałe zawiasy klapy bagażnika i drzwi
    - na środku podsufitki wycięta dziura (30x30cm), zasłonięta aluminiową kratką
    - dziura po przedniej lampce na podsufitce zasłonięta plexi
    - silnik pierdzi i piszczy (nie miałem ochoty dociekać co to może być), pod paską ogólnie mówiąc nieporządek
    - plastikowe okolice wnęki koła zapasowego pocięta od jakiejś instalacji audio
    - klamka w drzwiach kierowcy nosi oznaki wyrwania albo wygięcia od mocniejszego pociągnięcia
    - fotel kierowcy (oparcie i siedzisko) wytarty i poprzecierany
    - te szare listwy wg właściciela są oryginalne, ale z wysuwanej podstawki na kubki schodzi szary lakier i wychodzi drewno, wiec jaki to oryginał - po prostu malowane
    - skrajne różnice w przebiegu: 371840 km, 372012 km, 983296 km, 372000 km, albo każdy moduł z innego auta, albo coś kombinowane, w każdym inny przebieg (wg właściciela wszystko w oryginale nic nie kręcone i nie wymieniane), nie dyskutowałem, bo nie było sensu
    - założony/wymieniony licznik oraz LCM3. EWS oryginalny z przebiegiem ponad 900 tysięcy km
    - GPS nie działa (do wymiany)
    - z ogłoszenia pozostały tylko felgi z zimówkami 17"
    - negocjacje niemożliwe
    - kolor wg VIN: ORIENTBLAU METALLIC (317), kolor zastany: czarna perła - po zauważeniu niebieskiej części klapy bagażnika właściciel wspomniał, że całe auto malowane
    - tylni zderzak malowany - wg właściciela na skutek porysowania
    - deska rozdzielcza na środku posiada około 8cm średnicy dziurę zasłoniętą jakąś czarną kratką, więc cała deska rozdzielcza wymaga wymiany
    - olej 10W40 Shell (pod maską ok 8 zawieszek, ledwo co można się połapać)
    - podczas pracy silnika słychać jakby w ukł wydechowym była jakaś dziura, po przygazowaniu jeszcze bardziej

    Z plusów
    + poza zardzewiałymi zawiasami kalpy i w drzwiach ogólnie lakier ładnie wygląda
    + wg deklaracji właściciela całe zawieszenie robione 1,5 miesiąca temu

    Na moje oko z 1,5 / 2 tys trzeba wydać, aby uzupełnić zniszczone wyposażenie i tak z kolejne 2 tysiaki na ogarnięcie silnika (albo kupienie nowego), co ze skrzynią nie sprawdzałem


    Wg mnie za 10,000 PLN można by się było zastanowić

Podobne wątki

  1. E38 728i
    Przez harry22 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 11:28
  2. Spalanie E38 728i
    Przez Proyer w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 08-11-2010, 21:54
  3. e38 728i
    Przez SzeryfA3 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 08:21

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •