Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
Co do strzału to jeśli układ zapłonowy jest zdrowy(a są ludzie, którzy potrafią kupować używane przewody bo nowe za drogie), zawory są prawidłowo wyregulowane to śmiem twierdzić, że strzałów nie będzie.

W starym kadecie miałem 1 generację do tego tak wydziwiałem z gazem, że dolot powinienem średnio raz na tydzień zmieniać i nic się nie działo. Tyle, że pierwsze to zrobiłem po zakupie to zadbałem o układ zapłonowy
Wybacz kolego, nie zgodzę się z Tobą. BMW na zwykłym gazie nie będzie jeździć - jak już pisałem wcześniej - przerabiałem temat i nie ma opcji żeby to miało ręce i nogi. Porównywanie do Kadeta to bzdura. Stare 8 zaworowe jednostki Opla montowane np w kadecie, vectrze, astrze z silnikami c18nz c16nz c20nz itp na śrubie jeżdżą bez problemów, inna konstrukcja, tam nawet jak Ci strzeli to jedziesz dalej. Spróbuj za to zwykły gaz założyć do c20xe - daję głowę, że puszkę SFI rozerwie Ci przy pierwszych dynamicznych podskokach - temat również przerabiałem x lat temu. BMW ma jeździć i jak trzeba ma zapierdalać. Z historii odnośnie gazu 1 gen - 80 na blacie, przede mną TIR, kierunek w lewo, zaczynam manewr wyprzedzania, jestem w połowie a z naprzeciwka ostro ciśnie koleś - kick down i pierdut. Co robisz? :D