No to witaj w klubie bo mnie też charczy głośniczek - jak namierzysz co i jak daj cyne to tez pojade
No to witaj w klubie bo mnie też charczy głośniczek - jak namierzysz co i jak daj cyne to tez pojade
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
da rade wymienić końcówke w radium i w zmacniaczu L7, taki zabieg praktycznie czyni sprzęt bezawaryjnym.
Jeśli masz objaw dopiero po nagrzaniu to nie będzie to wina samej końcówy mocy chyba a raczej chłodzenia....
Nie widziałem nigdy na oczy tego wzmaka ale na stówkę końcówa (jak każdy tranzystor mocy) jest przykręcona do radiatora. Może wystarczy odkręcić i kapnąć tam troszkę pasty termoprzewodzącej ? (w sklepach komputerowych kupisz za parę złotych w takiej strzykawce).
A może nawet sam wzmak ma wentylator, który to sobie po prostu padł ?
Końcówka jak padnie to sama z zimna raczej nie wstanie :)
właśnie podobno wzmak ma wentylator. Gdzieś wyczytałem że te wentylatory przeważnie nie działają ale za ch.. nie mogę znaleźć tego artykułu
To zacząłbym od rozebrania wzmaka, wymiany wentylatora i odkurzenia syfu ze środka. Jeśli wentylatory nie działają to pewnie pochodzi póki nie zbierze się więcej kurzu. Potem już się przegrzeje.
albo pomyśleć nad jakimś wydajniejszym chłodzeniem
Ten wentylator nie kręci się cały czas, a załącza się w zależności od temperatury, ale to chyba wiecie ...