ok, więc temat rozwiązany, przynajmniej na chwilę obecną więc napiszę krótko co i jak. Jeśli chodzi o uszczelniacze pompy hamulcowej to zestaw oringów jest bardzo łatwo dostępny. Jeśli chodzi o zestawy uszczelniające servo to nie ma nic gotowego na rynku do kupienia chyba że zamówicie z USA. Nowe servo z ASO kosztuje ponad 4.000zł, w sieci można dostać nowe ATE za około 1200-1800zł link1, link2. Mój mechanik rozkręcił serwo, sam dobrał oringi ale jednego uszczelnia nie mógł znaleźć, od strony sprężyny ( zdjęcie pożej ) wciśnięty jest simmering, więc i tak stanęło na tym że musiałem szukać używki.

Załącznik 8190

Rozwiązania są w sumie 3. Zakup nowego serva w PL za około 1200-1800zł, albo wysyłka serva do USA - do gościa co zrobił ten manual - link - więcej info w wątku http://7er.pl/showthread.php/43018-U...l=1#post486815 - koszt około 1000-1200zł. Ja zakupiłem używkę od e32 ( pompa + servo ) za 200zł, z zamieram wyciągnięcia tego simmeringu bo doczytałem na stronie link że teoretycznie są podobne. Okazało się jednak że zestaw był na tyle spoko że cały trafił jako zamiennik do auta. Był problem delikatny z mocowaniem ale się udało. Wymieniony został też akumulator ciśnienia, są nowe przewody hamulcowe + wcześniej zregenerowałem wszystkie zaciski i teraz całość nawet hamuje. pozdrawiam i @ttrol dzięki za zainteresowanie tematem.