Nie zawsze da się przez gniazdo zakodować nowe zegary. Moduł z tyłu był montowany do 98 roku. Późniejsze już mają wszystko w jednym i to głównie z nim są problemy. Mowa o kodowaniu vin przebieg. Ze starszymi nie ma problemu. Za to w starszych padają często te moduły. Zegary różnią się tarczkami a dokładnie skalą poziomu paliwa i wskazaniem biegów jak ktoś ma automat. Tego nie da się zakodować. Są dwa rodzaje wskaźników biegów. Są inne polaczenia na płycie. Np jak ma się palić p to pali się 2. Jak ma być n to pali się p i tak dalej. Powodem tego są różne skrzynie. Stara ma inne ułożenie diod a steptronic ma inne. Tak naprawdę tylko na to trzeba zwrócić uwagę. Skalą pojemności baku jest inna. W niektórych jest podana w litrach a niektórych są ułamki. Pojemność baku jest kodowana komputerem. W poliftowych dochodzi problem z dsc i czujnikiem konta skrętu. Nie zawsze chce to działać poprawnie.
Wymiana licznika nie jest do końca dobrą sprawą. Jak będziecie mieli szczęście to zadziała ale miałem wiele przypadków gdzie były problemy.




					
				
					
					
					
						
  Odpowiedz z cytatem