Nie zawsze da się przez gniazdo zakodować nowe zegary. Moduł z tyłu był montowany do 98 roku. Późniejsze już mają wszystko w jednym i to głównie z nim są problemy. Mowa o kodowaniu vin przebieg. Ze starszymi nie ma problemu. Za to w starszych padają często te moduły. Zegary różnią się tarczkami a dokładnie skalą poziomu paliwa i wskazaniem biegów jak ktoś ma automat. Tego nie da się zakodować. Są dwa rodzaje wskaźników biegów. Są inne polaczenia na płycie. Np jak ma się palić p to pali się 2. Jak ma być n to pali się p i tak dalej. Powodem tego są różne skrzynie. Stara ma inne ułożenie diod a steptronic ma inne. Tak naprawdę tylko na to trzeba zwrócić uwagę. Skalą pojemności baku jest inna. W niektórych jest podana w litrach a niektórych są ułamki. Pojemność baku jest kodowana komputerem. W poliftowych dochodzi problem z dsc i czujnikiem konta skrętu. Nie zawsze chce to działać poprawnie.

Wymiana licznika nie jest do końca dobrą sprawą. Jak będziecie mieli szczęście to zadziała ale miałem wiele przypadków gdzie były problemy.