Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: wymiana zegarow e38

  1. #11
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    kodowanie kodowaniem a używane zegary różnią się wersja ang i eu, wersja skrzyni biegów, a chyba też silnika?, softu i hardware = ciężko dobrać dobre
    No wlasnie to o czym piszesz zalatwia kodowanie :)
    Naprawa pixeli na nowych tasmach - wtedy na kilka kolejnych lat bedzie spokoj - 220zl pod warunkiem ze nikt tam wczesniej nie pchal lap i nie pomasakrowal mechanizmow
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 12-12-2012 o 21:15
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez prucek24 Zobacz posta
    A jaką masz pewność że w tych wymienionych po miesiącu pixele nie zaczną znikać? Naprawiałem pixele u siebie - robił mi to gość z Allegro za 250zł, już ponad rok jest OK. Oby tak dalej.
    u mnie piksele to żaden problem wszystko działa tyle że wskazówki mam od kupna pozamieniane, ta z ekonomizera jest na wskaźniku temp. płynu chłodniczego a na ekonomizerze jest ww. wskazówka. Chciałem to pozamieniać i tylko się uszkodziła ta miedziana "sprężyna". Zauważyłem też że obie wskazówki są przyklejone :/ to już bardziej się opłaca wymienić zegary, chyba że znacie kogoś w warszawie kto by wymienił mi wskazówki od ekonomizera i temp. płynu chłodniczego?

  3. #13
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Ja naprawiam zegary. Wymieniam silniczki i taśmy. Koduję.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    Chętnie od kogoś kupił bym taki zestaw zegarów ale to dopiero w przyszłym miesiącu lub pod koniec grudnia

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar robert1980m
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    15
    BMW
    735i e38 m62
    Skąd
    ustka aberdeen scotland
    i stal sie problem bo zegary padly mi calkiem prendkosciomierz oszukuje o jakies 15km paliwo nie dziala temperatura tez a obrotomierz staje na 4 tys i bende musial wymienic moje pytanie czy zegary z 2,8 r6 benda pasowaly do 3,5 v8

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar magik2.7
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    176
    BMW
    E38 735i 2000r.
    Skąd
    Newmarket/ UK
    mi nie spasowały nie dało rady zmienic VIN w zegarach najlepiej szukaj z 3,5 v8 mi podeszły od e39 z tego samego roku i ten sam silnik i z wgraniem vin-u zero problemu i z zaprogramowaniem tez
    BUMERMANIAK

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    18
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznań
    Witam, Panowie nie wiem o co chodzi wam z tym kodowaniem. Zmieniajac zegary nic nietrzeba kodowac. Musicie przepiac modul ktory jest za zegarami i w nim sa zapisywane wszystkie informacjie (ike - to jest ten modul co wpina sie te 2 kostki). Liczniki same w sobie nieposiadaja zadnych zapisanych informacji. A pisze to bo sam wymienialem zegary 5 miesiecy temu i wszystko dziala. Pozdrawiam

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    może ktoś na forum podzieli się jak zaprogramować takie zegary ?

  9. #19
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Nie zawsze da się przez gniazdo zakodować nowe zegary. Moduł z tyłu był montowany do 98 roku. Późniejsze już mają wszystko w jednym i to głównie z nim są problemy. Mowa o kodowaniu vin przebieg. Ze starszymi nie ma problemu. Za to w starszych padają często te moduły. Zegary różnią się tarczkami a dokładnie skalą poziomu paliwa i wskazaniem biegów jak ktoś ma automat. Tego nie da się zakodować. Są dwa rodzaje wskaźników biegów. Są inne polaczenia na płycie. Np jak ma się palić p to pali się 2. Jak ma być n to pali się p i tak dalej. Powodem tego są różne skrzynie. Stara ma inne ułożenie diod a steptronic ma inne. Tak naprawdę tylko na to trzeba zwrócić uwagę. Skalą pojemności baku jest inna. W niektórych jest podana w litrach a niektórych są ułamki. Pojemność baku jest kodowana komputerem. W poliftowych dochodzi problem z dsc i czujnikiem konta skrętu. Nie zawsze chce to działać poprawnie.

    Wymiana licznika nie jest do końca dobrą sprawą. Jak będziecie mieli szczęście to zadziała ale miałem wiele przypadków gdzie były problemy.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Podobne wątki

  1. [e38]Wymiana odmy
    Przez Poles w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 24-09-2016, 12:54
  2. wymiana tapicerki e38
    Przez kpl29 w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-11-2012, 21:14
  3. e46 2003 zmiana jezyka zegarow mil na km itd
    Przez JointoVicz w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 12:52
  4. [elektronika] podswietlenie zegarow
    Przez bmw w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2011, 20:21
  5. Szalenstwa zegarow
    Przez Mejo w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 29-08-2010, 00:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •