Ok wszystko poszło zgodnie z planem. Zaczęło się od ściągnięcia skrzyni, nie wiedziałem że konwerter w 5hp30 jest przykręcony na 4 śruby a nie na 3 jak w mojej 5hp18, ale ulałem może niecałe 100ml oleju więc nie ma tragedii. Po ściągnięciu skrzyni od drugiej strony widać idealne miejsce po dziurę pod rozrusznik:
Zakupiłem wiertło o średnicy 76mm + mocowanie do niego, komplet 75zł:
Samo wiercenie trwało może z 2-3 minuty, potem tylko trochę poprawiłem dremelem żeby otwór był gładki, posprzątałem opiłki i przymierzyłem rozrusznik.
Potem złożyłem wszystko do kupy i rozrusznik obsiadł idealnie:
Z drugiej strony mam już wzór zaślepki, muszę tylko to dać tylko do jakiegoś "speca" żeby za flaszke mi wykonał coś takiego z grubszej blachy.
Teraz czekam na uszczelki do kolektorów wydechowych, magistrali wodnej i pompy wody, bo chyba jednak przechodzi z mojego silnika, chodzi o temperaturę pracy silnika i o to że z pompy z m62 wychodzi wąż bezpośrednio do zbiorniczka wyrównawczego, w e32 do zbiorniczka idzie wąż z trójnika z elektrozaworów i magistrali. Z racji tego że zbiorniczek zostaje ori, trzeba zmienić pompe.
Po tych zabiegach, jeżeli nic nie wyjdzie nowego, będę montował silnik w aucie.