Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 102

Wątek: SWAP m60b30 na m62b44

  1. #41
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    a de facto jak planujesz rozwiązać fakt, że m62 chodzi w 105 stopniach???
    Szczerze to jeszcze o tym nie myślałem. Na razie chce to wszystko usadowić w komorze, załatwić sprawę z wałem bo chyba jednak ten od e32 4.0 ma inna długość, zmienić dyfer, półosie, hamulce. Resztę czyli elektrykę prawdopodobnie komuś zlecę, jeżeli koledzy nie dadzą rady :)

    Luki zadzwonię jutro wieczorem, dzięki.

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    wał od 4,0 ma inną długość a czemu??????

    wiem Irku, że można walnąć termostat od 4,0 pytanie jak na to reaguje silnik, gdzie program napisano pod 105 stopni a potem chodzi w 90 stopniach :))) może lepiej zostawić 105 i profilaktycznie mając serce na wierzchu wymienić cały osprzęt gumowy chłodziwa???

  3. #43
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Cały możliwy osprzęt zostawiam z m62b44, ze względu na to że jest młodszy. Zbiorniczek wyrównawczy myślę że wytrzyma temperaturę 105 stopni, BMW pewnie robiło testy odpornościowe ze sporym zapasem.

    Podobno skrzynia steptronic ma inną długość niż zwykła do 4.0. Będę jechał do Namysłowa po kilka maneli to zobaczę, bo ma dwie takie skrzynie wyciągnięte z auta. Jakby się jednak okazało, że długości są takie same to ułatwi bardzo sprawę.

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Panowie nie ma to jak mechaniczny każdy motor ma podobną temperature ok. 90* M62 z tą temperaturą chodzi tylko o to żeby blok był bardziej gorący i spaliny nieco przez to czystsze ale to nie jest jednak dobre. Ja bym założył zwykły mechaniczny i już. Jeśli chodzi o program to nie wiem czy to sprawi jaką kolwiek różnice nawet jeśli to niewielką i od tego jest sonda Lambada :D
    W linku poniżej oraz w temacie jest kolejny pomocny link.
    http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=28495
    Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 27-01-2013 o 20:52

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    mozna uruchomic wentylator sterowany prostokatem. pozostawic z 4.4 termostat wisko i zalozyc na przewod wodny dodatkowy czujnik jak w 4.4. tylko problem wtedy z klima, trzeba kombinowac. ale chyba 4.4. bez vanosow ma zwyly wetylator. to problem jest tylko ze wskaznikiem temp. na desce

  6. #46
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Tu nie chodzi o 105 stopni tylko ciśnienie 2 bary zamiast 1.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    No nie wiem ja myślę że rozsądnie było by wsadzić mechaniczne termo z 8semki przecież ten sam silnik.
    Marecki jak byś nie zauważył tamtego to wklejam jeszcze raz zajrzyj tu ;)
    http://bmw5er.pl/viewtopic.php?t=28495
    Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 27-01-2013 o 21:03

  8. #48
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez ManiacDrifting Zobacz posta
    Marecki jak byś nie zauważył tamtego to wklejam jeszcze raz zajrzyj tu
    Już przejrzałem dzięki :)

    Zastanawiam się czy nie podeszłaby cała pompa z e38 z m60b40.

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    wg. mnie pompa podejdzie,
    jesli choodzi oo cisnienie w ukladzie too wiadomo ze jak jest cieplej to cisnienie wieksze ale zawor bezpieczenstwa w korku bmw benzynowego zawsze jest na 2 bary, tak wiec nie piszcie ze m60 chodzi na 1 barze a m62 na dwoch.

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    co do zrobienia dziury robiłem to 2 razy w m60. Sprawa jak dla mnie błacha. Centrujesz suwmiarka bo masz wytoczenie w bloku idealnie pod otwór na rozrusznik, wyznaczasz suwmiarką środek okręgu, punktujesz punktakiem potem robisz otwór wiertłem 4-5 mm i potem wiertłem przelotowym wiercisz na 78mm bodajże po wycięciu otworu obrabiasz delikatnie pilnikiem. W obu przypadkach nie było problemu z rozrusznikiem.

Podobne wątki

  1. [silnik] Pompa wody z e38 m60b30 do e32 m60b30
    Przez kyky7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 03-01-2017, 14:32
  2. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-11-2013, 13:47
  3. [silnik] SWAP z M60B30 na M60B40
    Przez donkojote w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-11-2012, 10:02
  4. Swap 3.0d ???
    Przez Wojtek_740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-09-2011, 08:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •