ale bajki 6-gangi nie są słabsze od skrzyń 5 biegowych po prostu są tańsze dlatwego wszyscy na nich jeżdżą i koniec kropka no i de facto 5 biegowiec powinien dać radę z 4,4 ale sp[rzęgło będzie miało przejebane bo to w 6-gang jest większe
ale bajki 6-gangi nie są słabsze od skrzyń 5 biegowych po prostu są tańsze dlatwego wszyscy na nich jeżdżą i koniec kropka no i de facto 5 biegowiec powinien dać radę z 4,4 ale sp[rzęgło będzie miało przejebane bo to w 6-gang jest większe
Dzieki Jarek za przywołanie porządku al temat jak widzę w sumie nie ruszony.
Na Ślężnej we Wrocławiu odpada, jakieś problemy są w tym warsztacie. Dzwoniłem przed chwilą do Bębna i powiedział mi 6-7k na gotowo co dla mnie na tą chwilę jest jednak trochę za dużo :)
wpychaj to sam jak masz tylko warunki, potem ci zostanie elektryka a jak już flaki upchasz pod maskę to z resztą będzie z górki ;)
Zobacz moją siódeme http://7er.pl/showthread.php/8202-e3...85-730iA-V8-93
freshtimer - za młody by być klasykiem, za stary by być platikiem
6-7k to chyba razem z silnikiem i skrzynią w prezencie przecież silnik i skrzynia to jakieś 5k a wzięcie za robocizne 2 tyle to przesada i to gruba
4 klocki to kosztuje upchanie tego do E30 w Koszałkowie,a tu gotowiec praktycznie więc w 2-2.5 powinno się zmieścić :P
Jest na sprzedaż e32 z silnikiem jaki chcesz wsadzić http://otomoto.pl/bmw-740-il-4-4-6bi...C27199239.html :)
To może ja się podłączę do tematu ;)
A mianowicie czy dało by radę upchnąc do e32 silnik z jeep'a cherokee? Taki 4.0 V8
EWS się zostawia z dawcy ale to jeden z mniejszych problemów. To dosłownie kilka przewodów.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein