Nie jest dobra metoda. Obawiam się, że po takim czasie temp. była dużo wyższa (po zalaniu świeżego oleju temp ok 20 st. i zapaleniu silnika + zamieszanie biegami, potem D i hamulec wciśnięty i ok. 10 min. i mamy temp 40 st.), a tym samym pomiar dokonany był błędnie (stawiam, że jest za mało oleju, dlatego słychać to przelewanie). Rozszerzalność oleju jest bardzo duża, dlatego akurat BMW określiło temp między 30 a 50. Najlepiej jest sprawdzać poziom przy 40 stopniach. Kiedy odkręcasz korek i następuje przelew to czekasz do momentu, aż olej który cieknie równostajnym ciurkiem, zacznie "pluskać". To będzie oznaczać, że w danym momencie w skrzyni jest oleju ciut więcej niż przelew (ale tak ma być). Podłącz pod INPę i dopiero sprawdź temperaturę a potem poziom oleju. Pzdr.
Do dam, że w 5HP24 po odkręceniu korka, lecą dwie stróżki (ze względu na kominek, który jest tam zamontowany). Najprościej dla Ciebie jest zrobić to tak. Odpalić silnik (zimny) i od razu sprawdzić poziom oleju. Jeżeli jest przelew, to nagrzewasz (40 st.) olej w skrzyni i dopiero sprawdzasz właściwy poziom. Jak na zimno po odpaleniu olej nie poleci, to jest go za mało. Odpalasz i dolewasz, aż do przelewu i grzejesz i sprawdzasz. Daj znać czy coś pomogło. Pozdrawiam