Nie trzeba wyjmować tych korków rewizyjnych, wystarczy spryskac bialym smarem w areozolu zamek i dziala wzorowo. Korki latwo uszkodzic przy rozbieraniu, a pakowane sa po 10 szt, koszt za 10szt ~25zl - z tym ze 6 mozna wyrzucic odrazu.
Nie trzeba wyjmować tych korków rewizyjnych, wystarczy spryskac bialym smarem w areozolu zamek i dziala wzorowo. Korki latwo uszkodzic przy rozbieraniu, a pakowane sa po 10 szt, koszt za 10szt ~25zl - z tym ze 6 mozna wyrzucic odrazu.
Spryskałem cały zamek silikonem i nic nie pomogło :(
Było E30 325 , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540 :)
Jest E38 740IA
Korki są nad zamkiem...takie czarne prostokątne a zeby je wyciągnąć to najpierw trzeba wyjąć tę srodkową cześć korka bo on sklada sie z dwóch części a potem spryskać wszystko dokładnie i mocno dookoła wewnątrz otworu... Nie wiem dlaczego pakowane są po 10 szt...chyba tylko w naszym dziwnym kraju bo wczoraj kupiłem tutaj w ASO 4 szt...Jak uważasz tak rób...u mnie zamek działał leciutko ale coś wewnątrz nie pozwalało mu się zatrzasnać...tak jakby klamka podnosiła coś a po opuszczeniu klamki ta cześć nie wracał na swoje miejsce...jakieś cięgno może...nie wiem,zamki czysciłem,smarowałem i nic...dopiero dokladne spryskanie pomogło i sa u mnie mrozy teraz po -20 rano i wszystko jest OK...
Trzeba postępować jak wyżej...A co ja napisałem...napewno nie o spryskiwaniu zamka bo to nie pomoże...Napewno ktoś chetnie przygarnie...a zresztą mogą przydać sie w przyszłosci a koszt nie jest mega wysoki...
Ostatnio edytowane przez arturo193 ; 07-12-2012 o 13:55
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
................Proszę o usunięcie tego posta....
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
arturo, rozumiem że chodzi ci o tą zaślepkę ?![]()
Ja dziś miałem to samo, drzwi się otworzyły ale nie chciały się zamknąć... kiedy już się zamknęły i byłem w środku, okazało się że nie da się otworzyć:D po krótkiej szarpaninie puściły... WD40 i póki co gra...
to w zamku zamarza a nie na ciegnach itp, jak niechcą sie zamknąć pryskasz w zamek odprazaczem a nie w klamki czy inne dziury, pryskasz i za 20s sie zamykają, w kazde bmw działa, i e39 i 38
No ja właśnie kupiłem biały smar w spreju firmy Wurt i popsikałem narazie same zamki, dziś rano było ok, drzwi otworzyły się i zamknęły normalnie, zobaczymy jutro :p bo sypie śnieg auto jest mokre i robi się mróz
Niech każdy robi jak uważa...ja miałem zamki spryskane,nasmarowane i niewiadomo co jeszcze...co rano problem...po spryskaniu wewnątrz tych otworów nie pryskając na zamki wiecej po -20 stopni co rano i tak jak mówiłem i jedne i drugie drzwi zero problemów.Pozdrawiam.
Tak...dokładnie o tą.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
I co...ktoś jeszcze zaaplikował jakiś smar w sprayu w te otwory nad zamkami...u mnie od tamtej pory ani razu nie było problemu z drzwiami a mrozy ciągle -5 do -15...Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...