A jak wyglada jazda takimi wielosezonowymi okolo 200~ km/h ? Napewno spisuja sie gorzej niz letnie.. Chyba, ze sie nie znam..![]()
A jak wyglada jazda takimi wielosezonowymi okolo 200~ km/h ? Napewno spisuja sie gorzej niz letnie.. Chyba, ze sie nie znam..![]()
A kto zaklada opny wielosezonowe do jazdy po torze wyscigowym? No chyba ze zmienily sie przepisy w Polsce i mozna teraz jezdzic po drodze publicznej z taka predkoscia... Jesli tak to przepraszam;)No ale o to chodzi, ze opony wielosezonowe lepiej sie spisuja podczas jazdy po suchej i mokrej drodze. A juz podczas dni, w ktorych temperatura jest powyzej 5-7st C to jazda zimowkami staje sie wrecz niebezpieczna. A takich dni w czasie zimy w klimacie, w ktorym lezy Polska, jest wiele.
Opony zimowe spisuja sie idealne w krajach takich jak Norwegia lub Szwecja, gdzie zima trwa dluga, temperatury sa bardzo niskie przez wiele miesiecy. Do tego wiele dróg w tych krajach poprostu sie nie odśnieża.
Ostatnio edytowane przez matraks ; 26-11-2012 o 23:54
matraks sorry ale wypisujesz bzdury.
Opona zimowa przy temepraturze dodatniej do 10st na suchej i mokrej nawierzchni spisuje się dużo lepiej niz letnia czy wielosezonowa. Opony zimowe nie są tylko na kopny śnieg. Skład gumy dla opony zimowej jest całkowicie inny niż opony letniej. Nie jesteś w stanie połączyć tych dwóch mieszanek. Każdy producent opon zimowych zakłada, że po sniegu jeździ się w 10%-20% reszta to suchy i mokry asfalt. Oczywiście sa opony typowo na śnieg. Pod nazwą opona zimowa kryje się wiele różnych opon i mieszanek, wzorów bieżnika itd.
Dlatego szukając zimowych opon trzeba wiedzieć do czego maja one być , jak będziemy je użytkować. Dopiero wtedy jesteśmy w stanie dobrać dobrą oponę dla swoich potrzeb.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
Jak chcesz ;)
Zamykamy.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98