Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Problem z elektroniką - System SOS i żółta kontrola od maty poduszki SRS airbag

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pankracy666
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    166
    BMW
    było - E65 730D
    Skąd
    P(r)OLAND

    Problem z elektroniką - System SOS i żółta kontrola od maty poduszki SRS airbag

    Witam,

    Mam dwa problemy z systemem SOS i kontrolką od poduszek powietrznych. Nie wiem w czym leży problem mam tester INPA ale mimo to i tak nie wiem jak z tym problemem sobie poradzić :P.

    Nie mam pojęcia jak naprawić jeden i drugi błąd. Jestem zielony. Szukałem w necie i na forum niestety nic.

    Żółta kontrolka od airbag - myślałem, że coś się wypięło pod fotelem lecz nic nie mogłem znaleźć ( może źle szukałem ), możliwe, że to mata zajętości a może napinacz pasa ... głupieje. Dodam, że jak INPĄ chciałem się połączyć z siedziskiem kierowcy to od razu wywalał błąd, że może być uszkodzenie podzespołu. Może to ta mata felerna ?

    SOS - problem wcześniej występował raz na jakiś czas aktualnie wywala go non stop po odpaleniu auta. Wcześniej przed podłączeniem INPA właśnie SOS wyskakiwał czasami.

    Oto błędy INPA i wykaz z auta :


















    Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
    Ostatnio edytowane przez Pankracy666 ; 22-11-2012 o 09:19

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pankracy666
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    166
    BMW
    było - E65 730D
    Skąd
    P(r)OLAND
    Z SOS już sobie poradziłem wreszcie udało mu się uruchomić system bluetooth i przestało wywalać błąd SOS. Dodam, że wcześniej nie mogłem uruchomić bluetooth - nie wiem czemu.

    Zostaje problem tej żółtej kontrolki od maty pasażera lub napinacza pasa bezpieczeństwa ... wie coś ktoś ?

  3. #3
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1