Poka¿ wyniki od 1 do 7 z 7

W±tek: Problem z elektronik± - System SOS i ¿ó³ta kontrola od maty poduszki SRS airbag

Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Pankracy666
    Do³±czy³
    Oct 2012
    BMW
    by³o - E65 730D
    Sk±d
    P(r)OLAND

Problem z elektronik± - System SOS i ¿ó³ta kontrola od maty poduszki SRS airbag

Witam,

Mam dwa problemy z systemem SOS i kontrolk± od poduszek powietrznych. Nie wiem w czym le¿y problem mam tester INPA ale mimo to i tak nie wiem jak z tym problemem sobie poradziæ :P.

Nie mam pojêcia jak naprawiæ jeden i drugi b³±d. Jestem zielony. Szuka³em w necie i na forum niestety nic.

¯ó³ta kontrolka od airbag - my¶la³em, ¿e co¶ siê wypiê³o pod fotelem lecz nic nie mog³em znale¼æ ( mo¿e ¼le szuka³em ), mo¿liwe, ¿e to mata zajêto¶ci a mo¿e napinacz pasa ... g³upieje. Dodam, ¿e jak INP¡ chcia³em siê po³±czyæ z siedziskiem kierowcy to od razu wywala³ b³±d, ¿e mo¿e byæ uszkodzenie podzespo³u. Mo¿e to ta mata felerna ?

SOS - problem wcze¶niej wystêpowa³ raz na jaki¶ czas aktualnie wywala go non stop po odpaleniu auta. Wcze¶niej przed pod³±czeniem INPA w³a¶nie SOS wyskakiwa³ czasami.

Oto b³êdy INPA i wykaz z auta :

Bêdê wdziêczny za jakie¶ podpowiedzi.
    Ostatnio edytowane przez Pankracy666 ; 22-11-2012 o 09:19

Do³±czy³
    Oct 2012
    BMW
    by³o - E65 730D
    Sk±d
    P(r)OLAND
    Z SOS ju¿ sobie poradzi³em wreszcie uda³o mu siê uruchomiæ system bluetooth i przesta³o wywalaæ b³±d SOS. Dodam, ¿e wcze¶niej nie mog³em uruchomiæ bluetooth - nie wiem czemu.

Zostaje problem tej ¿ó³tej kontrolki od maty pasa¿era lub napinacza pasa bezpieczeñstwa ... wie co¶ kto¶ ?

Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    Odczytaj b³êdy z SIM/SGM oraz SSFA. Wklej tutaj opisy a nie same kody. Jak jest b³±d na matê to montuje siê emulator za 100 z³. I po problemie. No chyba ¿e kto¶ woli pruæ fotel i wymieniaæ matê lub ca³y fotel.