DME 3.3 jak dobrze pamiętam nie posiada tzw "fuel pump priming" - po naszemu włączenie pompy po przekreceniu kluczyka. Pompa zaczyna działać w momecie kiedy sterownik zanotuje jakies obroty silnika. We wtyczce sterownika pin 1 odpowiada za sterownie przekaźikiem pompy (sterowanie masą). Możesz odpiąć sterownik i podać masę na pin 1 - pompa powinna zadziałać (na 99% nawet przy wyłączonej stacyjce). Jeśli będzie słychać przekaźnik, a pompa nie będzie działać szukajcie zaginionego +12V na linii zasilania pompy.
Obstawiam przetarty, uszkodzoy, urwany, skradziony, zdematerializowany kabelek. Tranzystor sterowania przekaźnikiem pompy raczej się nie uszkadza (minimalny prąd, dosyć statyczne warunki pracy)
W razie pytań i wątpliwości - pytać i wątpliwić. :P
pozdrawiam
Koko