Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 71

Wątek: Dziwny dzwięk przy zmianie biegu

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ohara5
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    185
    BMW
    F01
    Skąd
    Poznań
    Witam Miałem ten dźwieg metaliczny jak zmieniałem biegi D na R albo odwrotnie. U mnie się okazało w podporze wału są jakieś kuleczki, czy łożyska i się wyrobiły to taki dawało dżwięg. Wymiana tego łożyska 100 zł i jest cisza.

  2. #32
    użytkownik Awatar ADASIO
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    9,182
    BMW
    BMW 750 LIX G12 FROZEN GREY MAT
    Skąd
    SILESIA City
    Cytat Zamieszczone przez ohara5 Zobacz posta
    dźwieg.
    zlituj się
    https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!

    ____________________________________________
    ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
    ex - BMW E66 745 Li black metallic
    ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ohara5
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    185
    BMW
    F01
    Skąd
    Poznań
    heh sorry dźwięk wiadomo:)

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    100
    BMW
    E65 745i LPG
    Skąd
    Warszawa

  5. #35
    Początkujący Użytkownik Awatar Mateusz_S
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    98
    BMW
    730d E65
    Skąd
    Warszawa

    Post

    to chyba jakiś większy problem w E65, bo też mam coś takiego przy wrzucaniu R na wzniesieniu po ówczesnych parkowaniu i puszczeniu hamulca... :/ w ogóle czasem zauważam, że po zrzuceniu na P auto potrafi posunąć się kilka cm zanim się zatrzyma. Co to może być?

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    100
    BMW
    E65 745i LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Mateusz_S Zobacz posta
    ........Co to może być?
    Odpowiedź masz w filmiku z YT. Stukają o siebie tuleje metalowe te które są zalane w tej gumie jak już guma się wybije a dzwięk niesie się po całym wale napędowym. Toczy ci się auto o parę cm właśnie przez ten luz między tulejami
    Ostatnio edytowane przez pietjawawa ; 23-10-2013 o 17:20

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    503
    BMW
    E65 3.0 D
    Skąd
    Szczecin
    Cytat Zamieszczone przez Mateusz_S Zobacz posta
    to chyba jakiś większy problem w E65, bo też mam coś takiego przy wrzucaniu R na wzniesieniu po ówczesnych parkowaniu i puszczeniu hamulca... :/ w ogóle czasem zauważam, że po zrzuceniu na P auto potrafi posunąć się kilka cm zanim się zatrzyma. Co to może być?
    Bzdur nie sluchaj ,ze sie auto toczy pomiedzy tulejami. Hamulec reczny jest w systemie jakims , nie potrafie konkretnie powiedziec jak to sie nazywa . W kazdym badz razie jak masz wlaczony silmnik i wcisniesz P to sie nie stoczy , przy wylaczonym silniku system o ktorym pisalem wczesniej przestaje dzialac i auto zalapuje dopiero po chwili. Zadne tuleje czy inne pierdoly

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Cytat Zamieszczone przez jaro_alfa Zobacz posta
    Tarcza przegubowa wymieniona - koszt 250zł. Problem zniknął.
    Pzdr
    jaro-alfa z jakiej firmy kupiłeś ten łącznik ,że temat zamknąłeś w 250 złotych.
    Czy to ma sens kupować???? http://allegro.pl/przegub-walu-laczn...624929130.html

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik Awatar MC1
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    1,584
    BMW
    Ex - E 36 325i coupe, E 39 530D individual, teraz E 65 730D
    Skąd
    Otwock
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    jaro-alfa z jakiej firmy kupiłeś ten łącznik ,że temat zamknąłeś w 250 złotych.
    Czy to ma sens kupować???? http://allegro.pl/przegub-walu-laczn...624929130.html
    Zapewne Lemforder albo Swage. Tu jest gwarantowana jakość. Co do linku to ma sens tylko z powodu ceny a jakość......Także przemyśl zakup. Pzdr.

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar technics
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    1,547
    BMW
    octavia 1.9tdi ex e65 745 2002 rok ex e38 735
    Skąd
    Szwecja
    Riki . Po pierwsze to automatu nigdy nie zostawia sie na P bez zaciagnietego recznego . Chyba ze droga nie ma pochylosci i auto sie nie stacza . Hamulec reczny powinien byc zaciagany zawsze . Pozatym jedyny system jaki dziala na P to zab blokujacy kola w skrzyni . To nie jest zaden hamulec tylko zwykla zapadka w skrzyni . Wiem bo mialem urwana w mercedesie kiedys jak idiota wbil P podczas jazdy w moim aucie .

Podobne wątki

  1. [pozostale] 7er gaśnie przy zmianie biegu w automacie .
    Przez Bartez w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 25-05-2013, 06:32
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 24-11-2012, 14:27
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-06-2012, 08:46
  4. dziwny dzwięk
    Przez leni12 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 13-10-2011, 10:00
  5. dziwny dzwięk przy odpaleniu
    Przez gibi1984 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 20:45

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •