Korszakkk, dzięki za powrót z wyjaśnieniem tematu. Odgrzewam, bo chcę zapytać, co za czary trzeba odprawiać z komputerem po wymianie czujnika wału. U mnie trzeba bardzo długo kręcić po pół godziny (lub dłuższym) postoju. Zaraz po zgaszeniu odpala od strzała oraz z rana na zupełnie zimnym też spoko. Tylko średnio ciepły załapuje długo. Problem na Pb i na LPG (awaryjne odpalenie) tak samo. Błąd, który wraca dość często to:
https://zapodaj.net/55456f6078784.jpg.html
Czujnik wałka rozrządku podmieniałem, został czujnik wału. Zamierzam sam wymienić, mam do dyspozycji INPĘ i chciałbym wiedzieć, czy to zwykły reset DME, czy coś bardziej zaawansowanego z tymi "czarami" po wymianie. Przy okazji czy ktoś może podać dokładną instrukcję na reset DME za pomocą INPY? W necie są sprzeczne i nierzeczowe informacje.