Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: M70B50 - problem z odpalaniem - brak iskry

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Siemka. Starałem się zresetować kompa zarówno zworką jak i odłączeniem Aku - iskry dalej brak . Chyba będzie musiał ktoś podjechać z kompem . JA pomysłów dalej nie mam

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej Kubosch rozmawialiśmy już o tym. Są dwa powody nieodpalania M70 po lifcie, brak sygnału z czujników położenia wału korbowego oraz brak sygnału z impulsatorów. Sprawdź obie rzeczy, czujnik wału rezystancja około 480 Ohmów, impulsatory zwarcie, bo to trzy zwoje na rdzeniu. Może wpiąłeś źle w gniazda, pamiętaj, że lewa strona nie jest odbiciem lustrzanym prawej, gniazdo czujnika wału po jednej stronie jest na dole, a po drugiej na górze, impulsatory analogicznie odwrócone, a wtyczki i gniazda takie same. Musiałeś raczej tu zamienić, bo inaczej trudno żeby obie strony nie odpalały.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-11-2012 o 20:32
    pozdrawiam Bartek

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Z tego co czytałem w Bentely'u to po stronie pasażera - patrząc od przodu na górze podłączony jest czujnik wału a na dole impulsator , po stronie kierowcy na górze również czujnik położenia wału a na dole impulsator .
    Czyli jest inaczej ... hmmm... pojadę zaraz i sprawdzę

  4. #4
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Jeżeli tak jest napisane to jest to kolejny błąd w tej książce. Podejrzewam, że masz wszystko dokładnie na krzyż i dlatego nie pali.

    EDIT: mocno się wysiliłem intelektualnie i sobie przypomniałem, jest tak

    od kierowcy góra impulsator, dół wał

    pasażer góra wał, dół impulsator

    ale to by znaczyło, że strona pasażera powinna odpalić...

    Może jak wymieniłeś ten czujnik wału to zostawiłeś za dużą przerwę od koła...
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-11-2012 o 20:45
    pozdrawiam Bartek

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    no to miałem źle .... lece do niuni :) Dzięki TTROL :)

  6. #6
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Mogłeś jeszcze zamienić stronami lewą z prawą tak mi teraz przyszło do głowy.
    pozdrawiam Bartek

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Sprawdzę i tak i tak :)

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Ogólnie padł mi aku :P a Twingo 1.2 z kabli nie dało rady odpalić jej :( . Oczywiście po podłączeniu czujnika w dobre miejsce samochód inaczej się zachowuje . Na cewce już jest napięcie , a nie było - niestety iskry jak nie było tak nie ma .
    Właśnie się ładuje aku więc jutro ogarnę temat i dam znać - jestem już dobrej myśli :)

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez kubosh Zobacz posta
    Ogólnie padł mi aku :P a Twingo 1.2 z kabli nie dało rady odpalić jej :( )
    Nie wierzę że próbowałeś. W ten sposób przy tych autach można sobie tylko kable podgrzać, ewentualnie zaskwierczeć tą renate lub podsmażyć.
    Czarne e32 w benzynie!


  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar capoZe32
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    674
    BMW
    750iL (not LPG)
    Skąd
    Poznań
    Blog
    4
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    Nie wierzę że próbowałeś. W ten sposób przy tych autach można sobie tylko kable podgrzać, ewentualnie zaskwierczeć tą renate lub podsmażyć.
    Ja przy zakupie odpalałem e32 z forda Ka kablami xD

Podobne wątki

  1. brak reakcji przepustnic m70b50, max 1500obr/min
    Przez jaguar15 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 17-10-2011, 18:53
  2. [silnik] problem z silnikiem m70b50
    Przez KędziorCG w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 15-09-2011, 20:59
  3. 750i brak iskry, brak napięcia na pompie paliwa
    Przez witek_ w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-07-2010, 16:15
  4. Problem z odpalaniem
    Przez cichy79 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-03-2010, 19:42
  5. [ elektryka] M30B35 brak iskry
    Przez dann-y w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-01-2010, 11:50

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •