Przy przełączaniu 1>2 zapina się sprzęgło E. Przy redukcji sprzęgło się rozpina.
Problem może być banalny -- typu rurka sprzęgła E (pod sterowaniem), lub zakleszczający się tłoczek w samym sterowaniu.
Większy problem to zużycie o-ringów samego tłoka, bo trzeba rozkładać przód skrzyni i wybebeszać całą "Wieżę 1", czyli bęben ze sprzęgłami C, D i E oraz planetarkami. Roboty sporo.
Opłaca się zrobić wymiankę całego zestawu uszczelek (koszt zestawu to około 900zł). Robocizna na wyjętej skrzyni to około 1000zł + wyjęcie/założenie skrzyni za kilka stów.
Jednak nie ma gwarancji, że np. tłok F nie jest do wymiany. Wtedy dodatkowo 124zł za tłok, bo on nie ma o-ringów...
Razem będzie około 2500-2800zł lub trochę więcej, jeśli przy wyjmowaniu skrzyni urwą się śruby na wydechu.




					
				
					
					
					
						
  Odpowiedz z cytatem