
Zamieszczone przez
Piotr_R
Powiem ci tak, 205 założysz jasne. Ale będzie naciągnięta, co wpłynie na jej gigantycznie szybkie zużycie lub skończy się balonem.
Najmniejsza na katalogowa opona to 225/55/16 ja z racji super okazji taki laczek zafundowałem sobie na tył a na przód 215/65/16, nie szaleje więc będzie ok a kupiłem nowe po 150 zł/szt. Zasadniczo jest zwolennikiem polecenia ci opon bieżnikowanych. Np ja właśnie takie kupiłem w tak zwanej klasie B (coś tam źle odbite itp i są tańsze, bo takie niby pełnowartościowe kosztują 210 zł tylko dla tego że np dobrze odbił się jakiś napis). Obecnie bieżniki to nie to co kiedyś. Otrzymujesz dożywotnią gwarancje na bieżnik, baza opony ma max 2 lata, cena oraz główna zaleta takie opony mają bardzo fajną miękką mieszane co przy tylnym napędzie sprawdza się znacznie lepiej niż nowa opona. Taka oponka super wgryza się w błoto pośniegowe i śnieg. Na lato już niestety nie jestem aż tak super nastawiony. Opony do suva i 4x4 odradza, rzeźba bieżnika skutecznie zafunduje się niechęć z jazdy szybciej niż 80-90 km/h chyba że lubisz czuć się jak byś ciągle jechał po kostce brukowej. W dodatku możesz nabyć takie bieżniki o profilowanej rzeźbie bieżnika.