Z rozbudową tego alarmu raczej cięzko. Można dokupić pilot, tzw scyzoryk(na allegro praktycznei niedostepny) nowy okolo 500 zl. W podsufitce jest odbiornik fal podczerwonych, działa to podobnie jak pilot od TV i trzeba celować w ten odbiornik. Na dole, w desce rozdzielczej jest jest dioda sygnalizująca prace oraz kolejny odbiornik podczerwieni. Ten słuzy do aktywowania nowych kluczyków i działa tylko z b. bliskiej odleglości. Kolejnym elementem systemu jest centralka alarmu schowana pod tylnią kanapą z lewej strony schowany między skrzyneczką z bezpiecznikami/kompami a "blachą do której jest przymocowana. Sterownik jest zielony i ma dodatkowy bezpiecznik. W skrzynce powinien być tez moduł obslugujący pilota. Z tego co pamietam jest chyba niebieski, dośc wysoki zrobiony przez Siemensa. Alarm ma kilka czujek. Sprawdza otwarcie drzwi, bagażnika i maski. Jest czujnik odholowywania auta(z licznika) oraz czujnik wybicia tylnej szyby(sprawdza prąd płynący przez uzwojenie ogrzewania tylnej szyby- czasami widać na postoju takie delikatne odparowywanie przy przewodach). Dodatkowo jest czujnik sprawdzający podniesienie kanapy oraz alarm się uaktywnia po odpieciu i podłączenu klem akumulatora. To jest chyba w standarcie. Czasami był dokladany do tego systemu czujnik przy radiu i otwarcia schowka. Syrena powinna się znajdować prawie centralnie w podszybiu w komorze silnika(źródła w necie podają ze była tez czasami montowana na prawym kielichu amortyzatora). To tyle co wiem na temat tego systemu. Pod koniec prodkcji e32 był nowy system juz na pilocie radiowym(odbiornik w lusterku samosciemniającym), chociaż większość elementow(czyt. czujek) nie zostala zmieniona. Ciekawostką jest to, że e32 wyjeżdzało z salonu z zamontowanymy systemem do pilota, jednak bez samego pilota. Podobno był też montowany czujnik ruchu jednak nie wiem na czym to dokladnie polegalo. Sam nie widzialem takiej e32.