U mnie jest taki sam zestaw..jest to z cala pewnoscia czesc fabrycznego systemu alarmowego+centralenego zamka niestety obaj nie mammy centralki do tego ;) juz pytalen na forum czy da sie to rozbudowac i info nie dostalem :/
Co do aktywowania to dida na podszybiu sygnalizuje uzbrojenie jesli wpisujesz CODE na BC ( sprobuj i otworz np maske na aktywowanym kodzie ;)) kolejnym stanem w ktorym sie uaktywnia jest zamkniecie drzwi w pozycje ryglowania wtedy "alarm " sie uaktywnia.
Poczekam jeszcze może ktoś coś jeszcze napisze.
pozdro
to jest fabryczny alarma - ktory ma IQ = 2 i raczej w dzisiejszych czasach moze powstrzymać tylko kompletnego amatora - szkoda sobie nim zaprzatac głowy ...
Z rozbudową tego alarmu raczej cięzko. Można dokupić pilot, tzw scyzoryk(na allegro praktycznei niedostepny) nowy okolo 500 zl. W podsufitce jest odbiornik fal podczerwonych, działa to podobnie jak pilot od TV i trzeba celować w ten odbiornik. Na dole, w desce rozdzielczej jest jest dioda sygnalizująca prace oraz kolejny odbiornik podczerwieni. Ten słuzy do aktywowania nowych kluczyków i działa tylko z b. bliskiej odleglości. Kolejnym elementem systemu jest centralka alarmu schowana pod tylnią kanapą z lewej strony schowany między skrzyneczką z bezpiecznikami/kompami a "blachą do której jest przymocowana. Sterownik jest zielony i ma dodatkowy bezpiecznik. W skrzynce powinien być tez moduł obslugujący pilota. Z tego co pamietam jest chyba niebieski, dośc wysoki zrobiony przez Siemensa. Alarm ma kilka czujek. Sprawdza otwarcie drzwi, bagażnika i maski. Jest czujnik odholowywania auta(z licznika) oraz czujnik wybicia tylnej szyby(sprawdza prąd płynący przez uzwojenie ogrzewania tylnej szyby- czasami widać na postoju takie delikatne odparowywanie przy przewodach). Dodatkowo jest czujnik sprawdzający podniesienie kanapy oraz alarm się uaktywnia po odpieciu i podłączenu klem akumulatora. To jest chyba w standarcie. Czasami był dokladany do tego systemu czujnik przy radiu i otwarcia schowka. Syrena powinna się znajdować prawie centralnie w podszybiu w komorze silnika(źródła w necie podają ze była tez czasami montowana na prawym kielichu amortyzatora). To tyle co wiem na temat tego systemu. Pod koniec prodkcji e32 był nowy system juz na pilocie radiowym(odbiornik w lusterku samosciemniającym), chociaż większość elementow(czyt. czujek) nie zostala zmieniona. Ciekawostką jest to, że e32 wyjeżdzało z salonu z zamontowanymy systemem do pilota, jednak bez samego pilota. Podobno był też montowany czujnik ruchu jednak nie wiem na czym to dokladnie polegalo. Sam nie widzialem takiej e32.
<<STOS>>
odświeżę temat
mam niby fabryczny alarm, tą diodkę świecącą na konsoli
chce sobie założyć alarm na pilota, moje pytanie brzmi jak go mogę obejść?
bo wiadomo, przekręcam kluczyk w drzwiach to alarm się dezaktywuje
jak podepnę się pod centralny w piny to jak będę otwierał/zamykał z pilota to będzie alarm też się wyłączał?
dzięki z góry za odp.
Witaj kolego to zapraszam do mnie!Zamieszczone przez stos
Mam ten alarm z pilotami ze wszystkim w pełni działający z czujnikami ruchu, alarmem schowka itp.
Zresztą jakiś przezorny Tolo zamontował dwa alarmy drugi dodatkowo z antynapadem którego chętnie bym się pozbył jednak jest cholernie fachowo wkomponowany w ten samochód i potrzeba by mi speca żeby to rozbroił i zdemontował...
witam
z tego co wiem to czujnik naslonecznienia
Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(
mówisz o wspomnianym lusterku fotochromatycznym / elektrycznym?Zamieszczone przez MCGUMA
To lusterko z pierwszego zdjecia nie jest fotochromatyczne tylko zwykle, a czujnik o ktory pytasz to odbiornik pilota na podczerwien. Zadna precyzja. To odbiornik do pilotow tzw. scyzorykow. Rozkladany troche jak w VW ;D
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci