Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
No to fajnie, dobrze mi się kojarzyło, ale podejrzałem na usterkę sean'a i tam się sączył płyn chłodniczy, ale widocznie przesączał się tam z chłodnicy zasadniczej wewnątrz.
Płyn przesącza się z pod insertu przewodu chłodzenia skrzyni zatopionym w plastikowych zbiornikach po bokach chłodnicy, jest to bardzo typowa usterka chłodnic Behr przeznaczonych do 750i/750iL.
Usterka dotyczy praktycznie wszystkich oryginalnych chłodnic z pod M70 (do liftu?) We wszystkich tych autach z którymi miałem styczność, przy oryginalnej chłodnicy były już ślady wycieku w tym miejscu. Zamiennik Nissens ma ten sam problem.
Chłodnica z poprawionym insertem jest firmowana już nie jako Behr tylko Hella/Behr.

Chłodnica skrzyni znajdująca się wewnątrz chłodnicy cieczy jest oczywiście chłodnicą oleju. Wie każdy kto sam naprawia swoje M70, M30 :D

Nie warto zakładać też chłodnicy z pod automata do wersji z manualem, chociaż połączenia między zainsertowaną chłodnicą oleju nie ma.