koledzy podzielę się z wami moją smutną historią - tak jak pisałem poprzednio stukający odgłos od strony kierowcy to jednak nie popychacze a po rozebraniu i zdjęciu głowicy okazało się że mam luz na 5 cylindrze![]()
totalnie się można załamać bo nie dość że koszty kosmiczne to od groma roboty z tym.
Już myślałem nad zakupem używanego silnika ale to zawsze kupowanie kota w worku nigdy nie wiadomo na co się trafi i jak długo pochodzi dlatego chcę zrobić remont kompleksowo bo samochód ma mi posłużyć trochę lat.
Zwracam się do was z pytaniem - bo chcę dać głowicę do zrobienia kupić nowy tłok itd. czy ktoś może w w przybliżeniu napisać jaki jest koszt kompletu uszczelek na cały silnik oraz jaki jest koszt sławnych uszczelniaczy zaworowych oraz rurki - u mnie to akurat nie zawodziło ale jak już robić to raz a porządnie bo nie chciałbym aby po kilku tyś okazało się że puściła rurka lub uszczelniacze nie trzymają.
Czy ktoś z was robił taki remont jak ja i ma jakieś porady co do tego.