Możesz mieć walnięte wisko. Niektórzy je regenerują, ale brakuje nam danych na jak długo pomaga taka naprawa.
Już lepiej jest zablokować je na sztywno żeby kręciło się zawsze z silnikiem (tylko nie szalej z obrotami, bo może się za którymś razem rozlecieć wiatrak). Temperatury 112 to dość wysokie. Nie polecam Ci jazdy w takim stanie. Rozwalisz sobie układ chłodzenia albo/i silnik.
Zakładam, że masz M62 - tu powinno być w granicach 105 stopni. Wiatrak od klimy jest również wiatrakiem wspomagającym wisko, a ponieważ ono nie działa, samochód stara się jak może schłodzić układ.
Przy sprawnym systemie, zaobserwowałem u siebie, że wiatrak elektryczny załącza się na drugi bieg dopiero w upały 35 stopni, w pełnym słońcu, na postoju przez 30 minut, z włączoną klimą na mocne chłodzenie (a do trzeciego stopnia jeszcze nie dotarłem).
Natomiast poszukaj w instrukcji uruchamiania LPG - na pewno producent przewidział awaryjne uruchamianie silnika bezpośrednio na LPG. Warto też poćwiczyć taki manewr żeby w sytuacji awaryjnej w trasie wiedzieć jak odpalić samochód jak zabranie/ukradną benzyny albo padnie pompa.. Zazwyczaj polega to na długim przyciśnięciu przycisku b/g i uruchomieniu silnika.




 
			
			 
					
				 
			 
					
					
					
						 Odpowiedz z cytatem
  Odpowiedz z cytatem