To po co ktos wklada tyle kasy i pracy w auto i potem je sprzedaje? Tracac przy tym pewnie kilkanascie tysiecy zl ? Prawda jest taka, ze kupca to on dlugo nie znajdzie, a jak znajdzie to pasjonata, ktory wszystko sprawdzi,a jest co sprawdzac..
To po co ktos wklada tyle kasy i pracy w auto i potem je sprzedaje? Tracac przy tym pewnie kilkanascie tysiecy zl ? Prawda jest taka, ze kupca to on dlugo nie znajdzie, a jak znajdzie to pasjonata, ktory wszystko sprawdzi,a jest co sprawdzac..
Święte słowa. Sprzedanie takiego auta graniczy z cudem. Facet wie co ma i moim zdaniem jest to warte tej ceny, ale znalezienie chętnego może trwać dłuuuugie miesiące.
A co do A/T w E39 M5, to wcale mnie to nie dziwi że na ten durny runek US wychodziły takie wersje. Wcześniej chodziło mi o to, że dla mnie auto klasy 7er powinno mieć skrzynię automatyczną. Manual by był po prostu męczący. Owszem, taka skrzynia jest ok, ale tylko w autach typu M3, M5, które generalnie służą do zap*****. W takich sytuacjach ręczna skrzynia jest dla mnie jedynym sensowym rozwiązaniem.
A wracając do omawianej 7er, to wnętrze ma przepiękne. Nawet nie wiem, czy nie fajniej wygląda połączenie granat/beż niż czarny/beż. Ehh, a pomyśleć że jeszcze 3 lata temu byłem zagorzałym przeciwnikiem wszystkiego co granatowe w środku :P 3 najlepsze rzeczyw tym aucie (poza maszynownią) to fotele, felgi i drewno z paskiem. Na koniec takie pytanko: czy ta wersja foteli wychodziła z masażem?
Ostatnio edytowane przez Jey ; 07-10-2012 o 16:41
Z tego co mi wiadomo w tej wersji foteli nie było masażu.
mozliwe, że te M5, które widzieliście były przerobione, przez leniwych amerykanów :) w końcu S62 ma takie samo wyjście na skrzynię jak M60/M62 także podejdzie pewnie i 5HP30 i 5HP24 ( ale ta tego nie wytrzyma co generuje S62 ).
natomiast co do powodu sprzedazy to ja obstawiam jeden: niedobór mocy gośc pewnie ma tak jak ja ile nie ma po czasie sie nudzi i szuka mocniejszych wrażen a tam juz nie ma co zeswapowac bo V12 juz jest na światłowodach niestety
Myślisz że v12 lepiej idzie od s62 nawet po małych przeróbkach??
Krzychu skucha :-P Miałeś chyba na myśli S85, a ten silnik nie jest V12 tylko V10 ;)
~ wysłane poprzez Tapatalk
W skandynawii zrobili V12 twin turbo i nakręcił na pomiarach grubo ponad 1000 KM, ale to "duża przeróbka" ;)!!
http://www.bilforumet.no/andre_forum...hk-1588nm.html
Co do "małych przeróbek" -- IMHO już sama modyfikacja dolotu (ITB, airbox, krótkie trąby) i wydechu zrobi z M73N coś fajnego. Może będzie to okolica 500-600KM, może wyżej...
Koszty takich "małych" przeróbek to już zupełnie inna sprawa...
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton
chodziło mi o V10 i S85 jak dobrze Tuczi zauważył z M73 wyciągnięcie choćby tych 400KM to będa koszty całkiem nieopłacalne
chyba, że silnik 6,0V12 z e-65 ale tu tez już światłowody i do tego nie był zbyt trwały