
Zamieszczone przez
Trolcio735
Twoja bumka ma lpg?
Ja miałem identycznie gdy po wybuchu gazu rozwaliło mi przepływkę i klapa była w pozycji na maxa odchylonej. Komputer otrzymywał informacje o dużej ilości powietrza i wtryskiwał dużo większą ilość benzyny co w efekcie dawało czarną i okrutnie dusząco-śmierdzącą chmurę. Podobnie nie widziałem praktycznie ekonomizera, chyba, że przy hamowaniu silnikiem.
Więc jeśli wskazania Twojego ekonomizera są ogromne to znak, że Twoją bumkę "zalewa" i stąd czarne spaliny i taka praca silnika.
Obstawiam, że przyczyną jest przepływomierz więc może sprawdź go na początku. Może być, że wtyczka nie ma styku i już się takie cyrki dzieją albo ścieżki się wytarły.
Wiesz jak zmierzyć czy masz prawidłowe wartości napięć? Posiadasz multimetr?
Gaśnięcie na wolnych obrotach może być dodatkowo spowodowane przez niesprawny silnik krokowy, więc mógłbyś sprawdzić też styk i przeczyścić go takim środkiem do czyszczenia tarcz w sprayu.