Dlatego nigdy nie ufam zakładom montującym gaz na wielką skalę, nie mają czasu, i ludzi do tego, żeby przyłożyli się, do każdego auta, robią na sztuke, aby auto zapaliło i wyjechało, a regulacja wygląda tak, że podłączą komp, włączą opcje autokalibracja i dowidzenia. Żadnych dostrojeń. Jeżeli ja montuje instalacje, to poświęcam na to określony czas i staram się wykonać to dobrze i porządnie. Bo przecież nie ważne jest co silnik spala, ważne jak podane, w jakich proporcjach i w jakich warunkach, dlatego główną rolę grają tutaj wtryskiwacze (żeby były dobre czasy wtrysków) i wkrętki, jak już kolega wyżej pisał. Na tym rysunku (przepraszam za wszelkie niedoskonałości, ale rysunek jest w 100% mojego autorstwa :D) kolorem niebieskim oznaczyłem przykłady, poprawnego zamontowania wkrętek w kolektorze, a na zielono, najczęściej stosowany i niestety niezbyt dobry sposób.
ważne jest również aby wtryskiwacze były zamocowane pionowo. wtedy mają najdłuższą żywotność i poprawność pracy.