[QUOTE=ratovnik;326773]To teraz pora na Saaba:
5KM więcej na wykresie nic jeszcze nie znaczy. Tyle to może wynosić błąd pomiaru. Shamuj auto 3 razy, a zapewniam Cię, że różnice pomiędzy pomiarami przy auatch tej mocy będą wynosić ok 5 KM. Masz info jaka to była hamowania? Inercyjna czy obiążeniowa? To Twoje auto? Bo sam filmik nie daje mi żadnych konkretnych argumentów. Nie żebym był przeciwny paliwom typu V-power. O ile jeszcze w takim zdłubanym Saabie faktycznie tego typu paliwo może poprawiać delikatnie moc, osiągi, kulturę pracy, wkręcanie na obroty i zmniejszać zużycie paliwa (sam sprawdzałem w EVO VIII i EVO X i paliwa +/- 100-102 oktanowe robią niesamowitą robotę w porównaniu do 98), to w naszych poczciwych beemkowskich V8 i V12 nie ma co, liczyć na jakąkolwiek poprawę. Wyczynowy, uturbiony silnik, a zwykły atmosferyczny to dwie różne bajki i nie ma co porównywać zachowania na takie paliwa, bo silniki atmosferyczne przystosowane do 95, a nawet 91 bardzo często przy zalaniu paliwem 98 wykazują niższą kulture pracy i spadek osiągów.