Hmm od kilku dni walczę z moją bawarką :/ tzn nie wiem o co jej chodzi za bardzo...mam inpe i po podlączeniu wyskoczyly takie blędy silnikowe: 147 - regulacja termostatu elektrycznego; 34 - osiągnięto wartość graniczną korekcji pod obciążeniem 1; 26 - osiągnięto wartość graniczną korekcji pod obciążeniem 2. Wchodząc w ABS/ASC mam taki błąd: 67 - sterowanie ciągłe z powodu zakłóceń.
Jeśli chodzi o silnik to może to być wina sond?
Co do ABS/ASC to mam taki motyw, że rano po odpaleniu auta załącza się żółta kontrolka z wykrzyknikiem i skrzynie mam w trybie awaryjnym :/ tzn rusza z 4 biegu chyba. Sprawa jest ciekawa bo po przejechaniu jakiegoś odcinka powiedzmy 2-3km, zgaszeniu i odpaleniu (choć nie zawsze za pierwszym razem) kontrolka gaśnie i jest wszystko ok ;)
Może to być wina aku?
Pzdr


Odpowiedz z cytatem
nie poddając się zmierzyłem rezystancję w swoim jak i jego i było to samo :/ Przeczesałem wszystko co mogłem :D prócz jednego potencjometru na przepustnicy tylko tego drugiego :D słaby dostęp ale jakoś dałem radę
i znalazłem przyczynę :D Nie ta BUMA :D SZAŁ !!!
