Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: [m62b44] Telepanie na wolnych obrotach kończą sie pomysły ...

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    18
    BMW
    e38 m62
    Skąd
    łorsoł
    Sasiedzi to juz mnie znienawidzili za kotlowanie wachy na postoju cewki sprawdzalem na odpalony nawet nie wiem jak by to mozna bylo zrobic bez. Kosc od Dme sprawdzalem przy okazji walki z sondami lambda jest przeczyszczona i nasmarowana kontakt sprayem na zlaczu chyba ze chodzi o polaczenie kabel-pin tam w sumie nie zagladalem ... Co do masy powietrza to tak jak napisalem wartosciami a przeplywka nowex pewex bosza oryinal wiec nie powinna wysiasc po dwuch miesiacach i przeklamywac tym bardziej ze w czasie jazdy wszystko jest ok spalanie super bo 16;5 delikatnie jezdzac miasto trasa okolo 11-12 chyba ze sie wloke

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    18
    BMW
    e38 m62
    Skąd
    łorsoł
    Wiec sprawa wyglada tak sprawdzilem wtryski i cewki jeszcze raz podpiecie wszystko jak nalezy komp wywala blad po odpieciu na odpowiednim cylindrze wymienilem jeszcze termostat pogmeralem przy srubce od wstepnego uchylenia i praktycznie nie telepie czasem mu sie zdarzy delikatnie wibrowac ale tylko chwile po zatrzymaniu i ustaje obroty wolne sa w okolicach 700-710. Engine roughness dale swieci poza skala na 6 i 8 garku odpowiednio 1600 i 1100 skala do 1000 i teraz czemu tak sie dzieje cholera ?

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    skoro jest na tych cylindrach poza skalą to znaczy że na tych cylindrach jest problem i nie przepala na nich tak jak powinien , u kolegi w m52 2.5 jest to samo telepie na wolnych jak cholera i wypada zapłon ale rytmicznie i 6 i 4 cylinder grubo poza skalą a czasami mu odbije i chodzi równiej i wtedy 6, 4 dużo mniej odstaje od reszty, ja obstawiam albo regulatory albo coś z zaworami .

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    a może czujnik temperatury który reguluje dawką paliwa na zimno jest dobrze a na gorącym dalej dozuje duże ilości myśląc że jest zimny i nie przepala, a może czujnik położenia wału i wałka rozrządu słyszałem że nie zawsze wykazują błędy na kompie
    sławomir

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Czujnik temperatury tak się nie objawia. Nawet z odpiętym samochód jak zimny, powinien ładnie odpalić i rozgrzać się, a nawet jeździć. Testowałem kilkakrotnie kiedyś. Sam czujnik kosztuje chyba z 60 zł, więc jak masz podejrzenie, to wymień. Ja wymieniłem sprawny na nowy, dla pewności.

    Natomiast czujnik położenia wałka robi różne cuda jak szwankuje - mi działał zazwyczaj, ale robiły się różne cuda. Czasem jak jest chłodniej (poniżej 10) to silnik strzelał i przepalał, ale to na wszystkich cyl. Po wymianie wszystko ucichło, łącznie z błędami wykazywanymi przez czujniki stukowe.
    Nein! Mein Schnitzel!

  6. #16
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jeżeli nierówna praca się pojawia na gorącym to Najprawdopodobniej miałeś problem z wtryskami gazowymi co spowodowało uszkodzenie mechaniczne głowicy na tych cylindrach. Miałem już kilka takich przypadków. Jak wtryskiwacz gazowy źle dawkuje to zawory dostają mocno w dup... Efektem jest wygniecenie gniazd zaworowych. To wiąże się z luzem zaworowym a dokładnie luz się zmniejsza. Hydroregulatory mają swój zakres pracy. Przy zagrzanym silniku kończy im się zakres regulacji i pojawia się nierówna praca bo zawory są podparte. Jest na to prosty sposób ale nie jest to profesjonalne. Daje się do tokarza zawory z problematycznych cylindrów do skrócenia lub remontuje się głowicę.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    co prawda mam M52TU ale mam podobnie chociaż jak przełączam na LPG to sprawa się uspokaja, u mnie są już troszkę zużyte kostki od wtrysków PB.

Podobne wątki

  1. silnik drży na wolnych obrotach-hilfe !!!
    Przez max w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 137
    Ostatni post / autor: 12-04-2017, 23:44
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-06-2011, 21:39
  3. Poklepywanie na wolnych obrotach jak gdyby disel
    Przez mik231 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 01-10-2010, 22:55
  4. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 08-10-2009, 20:53
  5. stuka na wolnych obrotach
    Przez radzik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-06-2009, 12:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •