Ile oleju zużywa Twoje M70 na 1000 km
Wogóle LOL
poniżej 0,5L / 1000 km
poniżej 1L / 1000 km
powyżej 1L / 1000 km
Ile oleju zużywa Twoje M70 na 1000 km
M70 to je***ny 2sów. I jednocześnie gówno dla mnie, fabryka się nie przyłożyła tworząc ten silnik a potem napisali że tak ma być i podają żeby sprawdzać poziom oleju przy tankowaniu, Takiego już bym sprawdzał. Wszystkie samochody które miałem a od wymiany do wymiany brakowało pół litra sprzedawałem bo znaczyło że silnik wychlastany. A tu półtora litra przy dobrym silniku i od nowości to chyba jakieś żarty. Moje 735 jak zaleje olejem ma ten sam poziom na bagnecie nawet w momencie kiedy zamierzam olej zlać i wymienić. Samochód którego trzeba pilnować żeby się nie zatarł to nie samochód. Dlatego 750 są tak mało używane i tylko w niedziele bo to pali za dużo oleju do normalnej jazdy.
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 13-09-2012 o 18:05
Maniaku wiemy że v12 dla Ciebie to gruchot ale skończ już bo znowu będzie przepychanek na 10 stron
Cały temat jest bez sensu ktoś go powinien usunąć każdy jeździ tym co chce.
pociesze Was moje M60 też pali z 0,5 do 1,5 litra oleju na 1000 w zalezności co wyprawiam i gadanie, że jest to wychlastany silnik mnie rozbawia to co silniki z serii M seryjnie wychodziły kaput bo żarły olej???
moja była 7er: http://7er.pl/showthread.php/10628-Witam-wszystkich
No nie ale to nie jest normalne są silniki ale wyczynowe M power czy V-teki hondy to się nie dziwie i zauważmy jedno ,że te silniki nie palą oleju przez to że pierścienie są zużyte tylko przez tracą go przez to że odma puszcza a to że układ dolotowy jest tak skonstruowany że odma dmucha w dolot to inna sprawa i w efekcie silnik go wkońcu pali dostając lubrykację jak 2 sów ;/ Mnie to nie interesuje bo ja mam czystą odme to niech sobie dmucha w dolot ale ci co mają uklejone odmy olejem powinni pomyśleć nad innym rozwiązaniem chyba że chodzi o ekologie żeby olej nie kapał na ziemie. Bo dla hondy można zakupić separator odzysku oleju i wtedy od wymiany do wymiany prz zdrowym dole i górze nic nie uleci. I tak powinno mieć zrobione każde auto co ma do tego tendencje. Ja rozumiem że odma musi być tak zrobiona ale można było wykazać się pomysłowością zamiast robić taką głupote której następstwem ubywa znaczna ilość oleju.
No a sory w przypadku zwykłego opla jeśli jara olej to nic innego jak wychlastany dół lub góra albo wszystko naraz a nie wina odmy na to nie licz. Wiec w przypadku takiego samochodu jest to jednoznaczne że silnik to łoch. Dlatego takie samochody u mnie były sprzedawane.
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 13-09-2012 o 18:32
To ja może mam coś nie tak z silnikiem bo mi od wymiany do wymiany nie weźmie nic :( Chyba mam zepsuty silnik <LOL>
Tutaj muszę przyznać mandrax1, że bardzo ciekawy wątek. Jestem bardzo zainteresowany wynikami, ten że 20 letni silnik V12 nie zużywa w ogóle oleju też pozostawię bez komentarza, czas chyba zajrzeć kolego, który wtrysk tak mocno leje.
Dodam jeszcze, że jeżdżę na oleju Valvoline MaxLife 5W40, dolewam od około 500ml do 1l na 1kkm, jeżdżę spokojnie, ale często krótkie odcinki. Czasami jednak lubię przegonić auto do 250. Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych użytkowników pierwszego po drugiej wojnie niemieckiego silnika V12, oraz pierwszego w ogóle silnika V12 z wtryskiem paliwa sterowanego komputerem Motronic Boscha.
I tylko za to powyżej można mu wybaczyć wszystkie wady :)
Może trochę rozładuję napięcie, które zapanowało, że M73 przy spokojnej jeździe szczyci się wynikiem rzędu 1 litra na 10kkm, a wystarczyło zastosować separator rodem z M60.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 13-09-2012 o 19:19
pozdrawiam Bartek