Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 50

Wątek: E32 750 Elbląg

  1. #21
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez mandrax1 Zobacz posta
    Co do auta to moim zdaniem przy małym wkładzie można z niego coś jeszcze zrobić, nie ma tragedii.
    Oszczędź mnie,ja widziałem to auto i proszę teksty w/w zachowaj dla siebie skoro patrzysz tylko na fotki porobione przez nędznego handlarza.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar matraks
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    522
    BMW
    2011 BMW 328i xDrive e92, 2007 Mitsubishi Endeavor
    Skąd
    Chicago/Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Ja mam ten silnik od nowości, czyli jakieś 25 lat, grzebałem w kilkunastu z racji dużego obycia z tym silnikiem, do każdego jaki wisi na allegro spokojnie dokładam 7 tyś i to bez zdejmowania głowic jeszcze, wtedy można powiedzieć, że jest w miarę dobrze.

    Jak masz tak świetnie zachowane M70 bez żadnych nakładów finansowych to chętnie zobaczę na zlocie.

    Możliwe jednak, że mamy inne poczucie poprawnej eksploatacji tego silnika.

    Szybkie podsumowanie może Cię otrzeźwi:

    - przewody zapłonowe 1700 PLN
    - uszczelki pod kolektor ssący 2000 PLN
    - uszczelki pokryw zaworów 200 PLN
    - świece 150 PLN
    - odpowietrzenie zawsze do wymiany 350 PLN
    - kopułki plus palce 500 PLN
    - regulatory ciśnienia paliwa 350 PLN
    - wisko 450 PLN
    - olej plus filtr 300 PLN
    - olej w skrzyni z filtrem 200 PLN
    - płyn chłodniczy 15 litrów 200 PLN
    - termostat Wahler 100 PLN
    - pompa wody Hepu 500 PLN
    - sondy uniwersalne Boscha 380 PLN, dedykowane z wtyczkami 540 PLN

    to tak na szybko, pewnie jeszcze by się coś znalazło

    robocizna za to wszystko Łódź/Warszawa około 2000 do 2500 PLN, chociaż pewnie i więcej

    to robi sumę 9 tyś

    i to jest praktycznie tylko silnik, a gdzie niesprawna zazwyczaj klimatyzacja, hamulce, zawias, zazwyczaj martwe NIVO, i zawsze luzy na krzyżakach wału, ponieważ nie ma w tym silniku w e32 tłumika drgań skrętnych na wale

    jeżeli jesteś tak obeznany to chyba rozumiesz, że wszystkie w/w pozycje należy bezwzględnie wymienić w 20-paro letnim aucie. No chyba, że do upalania w e30 w manualu z M30 to nie trzeba, bo i tak długo nie posłuży, wtedy się zgodzę z Tobą.

    PS. Kupowałem swego czasu w Niemczech M70 z przebiegiem 140 kkm, kosztowało 1100 Euro, chyba nie pisałeś o tych trupach z allegro
    I rozumiem, ze kazdy obecny tutaj wlasciciel e32 750 na dzien dobry to wymienial? Zrobiliscie z tego samochodu trupa tak naprawde nic o nim nie wiedzac. Dzuda fajnie, ze go widziales ale skad mozesz wiedziec co tak naprawde powoduje nierowna prace silnika? Masz rentgen w oczach? Moze to byc cos powaznego tak jak pisal ttrol a moze wystarczy wymienic swiece i bedzie jak nowonarodzony;). Juz kilka razy zrobiono w tym dziale niezly kibel przez "wszystkowiedzacych znawcoof". Chociazby niedawno Adasio pojechal z e66...
    ttrol wymieniles tutaj koszty ewentualnych napraw i z nimi sie zgodze. Ale nie sa to jakies drakonskie sumy. Nowoczesne diesle montowane chociazby w Passatach czy Mondeo sa drozsze w utrzymaniu a jednak wlasciciele to nie krezusi finansowi;) Kupisz Passata B5 albo Alfe 159 to remont zawieszenia wyjdzie cie wiecej niz w 750.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    527
    BMW
    X5 4.6IS+E38 LIFT+330i Cabrio
    Skąd
    ŁÓDŹ-OKOLICA
    Tak jest wybaczmy handlarzowi ,ze skręcił zegary w 20 kilkuletnim aucie...
    Wybaczmy mu też ,ze z auta wymagającego wkładu zrobił igłę po przejechaniu 400-500 km...
    Wybaczmy mu jeszcze ,ze wypisał wyposażenie którego nie ma w aucie...
    ON PO PROSTU CHCIAŁ DOBRZE !!!
    Miłujmy się kochani







    :D:D:D

  4. #24
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Widać Matraks, że nie miałeś nigdy starego M70, to jest auto które ma 20 lat. W tym przedziale wiekowym powoli zaczyna się renowacja auta, a nie eksploatacja, nie wystarczy zmienić świeć albo wężyka i to będzie wszystko. W Stanach jesteś, to może dotrze do Ciebie inny argument, kupno na przykład Devilla 4.9 z 90 roku za 2k$ i doprowadzenie do ideału też uważasz, że będzie mało kosztowne? Miałem taki projekt z Devillem Coupel 84, kilkanaście k$ wydałem na doprowadzenie do ideału kilka lat temu, ale auto do dziś odwiedza zloty i ma się dobrze. A auto kupiłem za 4k$.

    W Polsce nikt kto nie szykuje auta dla siebie na zawsze nie wsadzi w auto kwoty przewyższającej jego wartość, dlatego u Nas jest tyle trupów. M70, które mają wymienione to co wyżej napisałem znam dwie plus moja i wszystkie trzy zostają w rodzinie. Za to M70, które ledwo jadą jest całe mnóstwo.

    Jest jeszcze jeden argument, spójrz na e32 750, czy sprzedający piszą cokolwiek na temat serwisu, a spójrz co niejednokrotnie piszą sprzedający 850, które de fakto ma ten sam powertrain, czasami lista się nie kończy, a auto kosztuje 50 tyś nie tylko dlatego, że to e31 z zasady.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 13-09-2012 o 07:33
    pozdrawiam Bartek

  5. #25
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez matraks Zobacz posta
    Dzuda fajnie, ze go widziales ale skad mozesz wiedziec co tak naprawde powoduje nierowna prace silnika? Masz rentgen w oczach?
    Rentgenu w oczach nie mam ale oczy jeszcze mam które mają się dobrze. A nierówna praca silnika to tylko jeden z wielu minusów tego auta które wymieniłem... Przeczytaj jeszcze raz.

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Napisze coś od siebie. Rozmawiałem z poprzednim właścicielem i powiedział, że "jedynym" problemem tego auta jest to, że bierze bardzo duże ilości oleju (grubo ponad litr na 1000 km).Jeśli chodzi o blachę to twierdził, że wszystko jest w oryginale i nie ma śladów korozji, skrzynia chodzi ładnie, wymieniał przednie amorki, robił zawieszenie, jakieś paski itp. Handlarz kupił od niego za 5 tyś.Jedyny problem: branie oleju. Jak dla mnie to poważny problem, bo bardzo prawdopodobne, że motor po prostu kończy swój żywot. Myślę, że ten handlarz odda ją za 6 tyś, ale i tak jej nie chcę.

  7. #27
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Litr na 1000km w M70 to norma katalogowa. Tym bym się nie martwił. Jak się jeździ agresywniej to jeszcze więcej weźmie.
    pozdrawiam Bartek

  8. #28
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Litr na 1000km w M70 to norma katalogowa. Tym bym się nie martwił. Jak się jeździ agresywniej to jeszcze więcej weźmie.
    Norma katalogowa ale chyba przy przebiegu 500 tys-1 mln. ? ? !

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar arturo193
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    2,178
    BMW
    W planach E38 750i
    Skąd
    Norwegia
    Cytat Zamieszczone przez Jakub Zobacz posta
    ale chyba przy przebiegu 500 tys-1 mln.
    No właśnie,że nie...tak jest faktycznie.
    Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...

  10. #30
    Banned
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    298
    BMW
    e4444
    Skąd
    z d
    Cytat Zamieszczone przez zIeLoNy3000 Zobacz posta
    mandrax, tobie się te bajki i wywody nie znudziły ??
    myślałem, że już Ci przeszło :)

    pzdr.
    A tobie piaskownica już za mała??
    Jak pisałem że go wyrzuce to też się śmiałeś, może dlatego że nie masz nic do powiedzenia sensownego.
    Grzeczniej prosze bo oftopujesz.

    Dane fabryczne podają że może dojść do zużycia 1 litra oleju na 1000 km, to jest górna granica normy.
    Poza tym uśmiałem sięże jak auto kiepsko chodzi zaraz pakuje się ponad 7 tys!!! Bzdura

Podobne wątki

  1. [e32] Pocisk7 Witam moje bmw e32 735 750
    Przez pocisk7 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 21-10-2010, 21:51
  2. maniaco from Elbląg ;]
    Przez maniakowy w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 11-05-2008, 00:33
  3. przesiadka z e32 750 na e38 750
    Przez TC w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-05-2008, 21:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •