Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: 3.0d M57 czujniki temperatur, problemy z wentylatorem klimatyzacji i parę innych

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    kruger z całym szacunkiem ,ale Twoja teoria jest mega fantastyczna :p

    BOSS , bimetal w kształcie blaszki ,albo ślimaka sie odkształca i powoduje przemieszczenie sie płynu w środku ,co powoduje jego blokowanie się. Czy w zimie czy latem powód jest tylko jeden jaki wymieniłem ,pompa wody ma tutaj drugorzędne znaczenie pomimo ,że jest na jednym wałku w dieslach. Gdyby wisco sie bokowało od temperatury wałka pompy wodnej ,to silnik byłby już chyba czerwony :D

    Zimą przy podjazdach otwiera sie termostat i leci ciepłe powietrze ,chwilowo ,ale leci ,a co do chłodnicy zabitej śmieciami ,to wtedy mamy do czynienia z sytuacją tego typu ,że chłodnica jest bardziej gorąca i i tak oddziaływuje na bimetal. Oczywiście w tym przypadku wisco załączy sie póżniej, przerabiałem to w TDSie :)
    Ostatnio edytowane przez ELVIS ; 17-09-2012 o 20:23

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-08-2012, 12:53
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-02-2011, 17:58
  3. 3.0d M57 przepływomierz, jaki?
    Przez Saillupus w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-02-2011, 15:59
  4. 735i błąd związany z wentylatorem silnika
    Przez MarcinByd w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-01-2011, 06:45
  5. Problem z wentylatorem chlodnicy (chyba)
    Przez JarekR w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-12-2008, 18:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •