Mierzyłem jest 12V na nim ale impulsy nie idą trochę dziwne, jak będę miał czas to usiądę i posprawdzam dokładnie.
Auto mam przytarte ale z drugiej strony, ta strona o której mówisz nigdy nie przeżyła żadnych stłuczek ani nic podobnego.
Na szczęście stało się to jak już lato się kończy.
Teraz muszę zając się wymiana czujnika oleju i termostatu oraz wiskozy.
Męczy mnie jeszcze czujnik temperatury zewnętrznej dla DDE, nie mam pojęcia gdzie on jest.
Co to niedogrzewania auta to można je zauważyć tylko po zwiększonym spalaniu, dla mnie inżynier BMW odpowiedzialny za to był baranem ustawiając zakres temperatur 70-100*C dla wskazówki na zegarach jako prawidłowy pomiar. Człowiek może jeździć latami niedogrzanym autem i nie będzie o tym wiedział bo na zegarach stoi prosto.
A wystarczyłoby zrobić graniczną 80*C i wtedy gdy człowiek spokojnie jeździ lub stoi autem w korkach w chłodniejsze dni to zauważyłby, że coś nie pasuje bo wskazówka od temperatury lekko się obniża.