Komp mi padł jakiś czas temu i stawiałem nową Windę, nie chciało mi się instalować INPA i nadal nie chce, włączyłem sobie testy na zegarach.
Schematy wszystkie masz w WDS BMW (stronka online wygoogluj sobie).
Co do sygnału z DDE to zwykłym miernikiem też zmierzysz... "COŚ", wiadomo, że ten pomiar jest bez sensu ale jeżeli sygnał idzie to wpięty w szereg amperomierz zacznie reagować i coś tam pokazywać różne małe wartości, gdy nie pokazuje nic to sygnały nie ma żadnego.
Najbardziej mnie męczy temperatura oleju, niby w naszych autach jako tako nie ma czujnika temperatury oleju a jest to tylko czujnik ciśnienia oleju, lecz ta teoria, którą wyczytałem wydaje mi się być daleka od prawdy.
Doczytałem też na innych forach, że prawidłowa praca M57 to 90*C ale to przy trochę innym układzie i nie wiem czy tutaj też ma taka być.
Z tym, że w innych modelach jest też termostat EGR, u mnie go nie ma jest tylko zwykły termostat płynu.