ok ja Ci tam życzę, żeby długo pożyły bo koszta są niepotrzebne przecież
ok ja Ci tam życzę, żeby długo pożyły bo koszta są niepotrzebne przecież
Ja robie na rok 2000 km wiec mi na trwalosci az tak nie zalezy. Przy wymianie drazka kierowniczego wspornik zalecacie wymienic czy starczy tylko nowy drazek i koncowki?
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
coboss czyli potwierdzasz że warto teknorot? masz je u siebie?
To ja zatem z czystym sumieniem zamowie teknorot. Ale na razie wymienie tylko wahacze Meyle hd + Teknorot. Jesli dalej bedzie nie halo to zamowie koncowki i drazek rowniez teknorot.
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
wydaje mi się że dobre wyjście to kanał lub rampa, stawiasz auto na kołach i od spodu dokręcasz, bo jak dokręcisz na zwisających kołach to potem pod obciążeniem tuleje za bardzo będą się skręcać co może doprowadzić do ich zerwania
widocznie niedomyly z aso jak wymieniali wahacze dla poprzedniego wlasciciela zepsuli dokrecajac na nieobciazonym aucie i teraz ja mam problem.
Ostatnio edytowane przez mcdziubek ; 12-03-2013 o 11:34
Toyota Prius 2014 1.8 CVT Hybrid.
E38 740i V8 ma nowego Pana.