Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 81

Wątek: 750 za ile kupić do renowacji?

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków

    750 za ile kupić do renowacji?

    Witam
    Od jakiegoś czasu noszę się z myślą, czy oprócz E65 nie kupić jakiejś starej E32 w słabym stanie i hobbystycznie jej powoli nie remontować. I tutaj pytanie do was, ponieważ nie znam się na E32. Jaką kwotę wydalibyście na auto właśnie do takiej "zabawy"? I co mogłoby w takim aucie być nie tak, żeby koszty remontu nie przekroczyły sensowności takiego hobby. Wnętrze pewnie może być nawet zniszczone, bo to można powymieniać wszystko, masa elementów jest na internecie, a co z silnikiem? Jakie są koszta remontów? Nie potrzebny mi przysłowiowy "stan igła", tylko auto nawet w słabym albo bardzo słabym stanie które sukcesywnie można remontować i doprowadzać do dobrego stanu. Nie jestem mechanikiem ale sporo rzeczy chciałbym zrobić sam w miarę możliwości czasu i umiejętności. Najbardziej interesuje mnie 750 zwykła albo w longu, bo nigdy nie miałem V12 a to jednak klasyka.

    pozdrawiam znawców :)

  2. #2

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Dzięki :D Miła lektura na wieczór się zapowiada! :D

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    109
    BMW
    e38
    Skąd
    Poznan