Tak żebyś wiedział jakie są koszta to silnik M70 dół ma pancerny, który nigdy nie zawodzi. Od uszczelek pod głowicami wraz z całą resztą ku górze, remont głowic, nowe części z ASO zmieścisz się z remontem w tej chwili spokojnie 10 tyś plus minimum 1 tyś z robocizną. A znam kilka patentów, żeby jeszcze zejść z tej ceny. Masz wtedy praktycznie nowy silnik i to jest w tej chwili najtańsze V12 na rynku, więc nie jest źle.
Dla przykładu jakbyś chciał to samo zrobić w mietku 6 litrowym z W140 to możesz się nie zamknąć w 20 tysiącach, więc różnica jest kolosalna. Pomijam na przykład fakt, że jeden z tylnych wahaczy Lemfordera to tego mietka kosztuje 1400 PLN.
Za te pieniądze niemalże zakładasz cały nowy zawias do e32 również z Lemfordera jeżeli masz dostęp do rozsądnych cen.
Więc jeżeli chcesz e32 na klasyka to bierz M70, a resztę pomożemy na forum, w końcu niektórzy zęby na tym silniku zjedli :)
Oczywiście auto musi być bez rdzy, e32 ma za dużo zakamarków, jeżeli już rdzewieje to tej batalii nie wygrasz.