Pokaż wyniki od 1 do 10 z 27

Wątek: nie gaśnie dioda lewarka od biegów bmw e38 740ia 94r

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Jak znajdę chwilę to sprawdzę,dodam że mam fotele w pełnej elektryce i kolumnę kierowniczą też, czyli np.jak to będzie wina foteli to jak je odłączę całkiem to dioda powinna zgasnąć?jak kupiłem auto to gościu dał mi 2 moduły gm bo mówił że coś rozładowuje aku,a ostatnio jak właśnie ściągnąłem drewno z lewarka to nawet właśnie kabel od tej diody był odcięty i podłączony obok drugiego kabla gdzie plus idzie dopiero na diode po przełączeniu stacyjki-ja to podłączyłem tak jak powinno być i dopiero ujrzałem nie gasnącą się diodę, a jak odłączę moduł GM i podłącze sobie drugi to nic się nie stanie i nie rozprogramuję?jak kiedyś sprawdzałem to po uspaniu miernik pokazywał 0,15A
    sławomir

  2. #2
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez hektorek106 Zobacz posta
    Jak znajdę chwilę to sprawdzę,dodam że mam fotele w pełnej elektryce i kolumnę kierowniczą też, czyli np.jak to będzie wina foteli to jak je odłączę całkiem to dioda powinna zgasnąć?jak kupiłem auto to gościu dał mi 2 moduły gm bo mówił że coś rozładowuje aku,a ostatnio jak właśnie ściągnąłem drewno z lewarka to nawet właśnie kabel od tej diody był odcięty i podłączony obok drugiego kabla gdzie plus idzie dopiero na diode po przełączeniu stacyjki-ja to podłączyłem tak jak powinno być i dopiero ujrzałem nie gasnącą się diodę, a jak odłączę moduł GM i podłącze sobie drugi to nic się nie stanie i nie rozprogramuję?jak kiedyś sprawdzałem to po uspaniu miernik pokazywał 0,15A
    Jezeli przetniesz sciezke "malego obwodu" to przekaznik nie przelaczy go. Dokladna sciezke odnajdziesz w WDS. Jak podlaczysz inny GM to glowy nie daje, ze auto sie uspi. Ten modul wymaga zakodowania go pod konkretny model auta i musi miec identyczne SW i HW jak twoj stary musi byc takze ta sama wersja HIGH lub LOW.

    Oczywiscie zdazaly sie przypadki gdy to wlasnie uszkodzony modul byl odpowiedzialny za te problemy ale to marginalna sprawa jak uszkodzenie przekaznika ktory przelacza obwod, zaczalbym od najprostrzych rzeczy.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 12-08-2012 o 10:11

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 18:23
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-08-2012, 13:36
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 14:58
  4. [elektryka] Po odłączeniu aku bmw e38 740ia 94r nie odpala
    Przez hektorek106 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 11:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •