Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Wątek: nie gaśnie dioda lewarka od biegów bmw e38 740ia 94r

  1. #11
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez hektorek106 Zobacz posta
    Jak znajdę chwilę to sprawdzę,dodam że mam fotele w pełnej elektryce i kolumnę kierowniczą też, czyli np.jak to będzie wina foteli to jak je odłączę całkiem to dioda powinna zgasnąć?jak kupiłem auto to gościu dał mi 2 moduły gm bo mówił że coś rozładowuje aku,a ostatnio jak właśnie ściągnąłem drewno z lewarka to nawet właśnie kabel od tej diody był odcięty i podłączony obok drugiego kabla gdzie plus idzie dopiero na diode po przełączeniu stacyjki-ja to podłączyłem tak jak powinno być i dopiero ujrzałem nie gasnącą się diodę, a jak odłączę moduł GM i podłącze sobie drugi to nic się nie stanie i nie rozprogramuję?jak kiedyś sprawdzałem to po uspaniu miernik pokazywał 0,15A
    Jezeli przetniesz sciezke "malego obwodu" to przekaznik nie przelaczy go. Dokladna sciezke odnajdziesz w WDS. Jak podlaczysz inny GM to glowy nie daje, ze auto sie uspi. Ten modul wymaga zakodowania go pod konkretny model auta i musi miec identyczne SW i HW jak twoj stary musi byc takze ta sama wersja HIGH lub LOW.

    Oczywiscie zdazaly sie przypadki gdy to wlasnie uszkodzony modul byl odpowiedzialny za te problemy ale to marginalna sprawa jak uszkodzenie przekaznika ktory przelacza obwod, zaczalbym od najprostrzych rzeczy.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 12-08-2012 o 10:11

  2. #12
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Ten modul wymaga zakodowania go pod konkretny model auta i musi miec identyczne SW i HW jak twoj stary musi byc takze ta sama wersja HIGH lub LOW.
    Wystarczy ta sama wersja(high lub low) a dokodujesz go bez problemu.


    Nawet w polifcie, odłącze Ci oba fotele i auto nadal uśpi się. W fotelu z pamięcią linia P-bus może być nie podłączona i też będzie on prawidłowo działał(nie będzie działać pamięć), a auto będzie się usypiać. Nic poza tym do fotela nie idzie z linii komunikacyjnych. Reszta to zasilania
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  3. #13
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    ja w e39 miałem podobny problem ze autko zrzerało mi prąd w nocy nie usypiało się . problemem była opornica rezystor dmuchawy . dmuchawa działała jak chciała i w nocy sama sie włączała . po wymianie jak reka odjął . ponoć często zawodzi tuner tv i czytnik navi tak czytałem na forum 5er
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Mat88
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    843
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Warszawa
    w każdej E38 jest coś takiego jak czuwanie elektroniki, po 16 minutach wszystko się wyłącza. Dlatego nie bez przyczyny potrzebny jest katalogowy akumulator 100[Ah]- 110 [Ah]

  5. #15
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Wystarczy ta sama wersja(high lub low) a dokodujesz go bez problemu.


    Nawet w polifcie, odłącze Ci oba fotele i auto nadal uśpi się. W fotelu z pamięcią linia P-bus może być nie podłączona i też będzie on prawidłowo działał(nie będzie działać pamięć), a auto będzie się usypiać. Nic poza tym do fotela nie idzie z linii komunikacyjnych. Reszta to zasilania
    1. to jedz i zakoduj mu GM pod ori skoro wystarczy na szrpcie znalezc identyczny i zaprogramowac go w minute. To chyba, ze jestes zwolennikiem clonowania wsadow i wbijania ich wciemno w inne moduly bo to nie zawsze sie udaje.

    2. przyjedz i pokaz mi jak to robisz w moim aucie, naprawde przezarlem ten problem na wylot i w odroznieniu od 80% ludzi nie pozbylem sie tego auta lecz znalazlem bolaczki z nie usypianiem sie bawary. Odepne jakakolwiek wtyczke od fotela i nie uspi mi auta w zaden sposowb, zaznaczylem, ze jezeli ktos ma kolumne elektryczna to obieg moze isc przez nia, w WDS jest duzo informacji o tym.

    Cytat Zamieszczone przez szczurek Zobacz posta
    ja w e39 miałem podobny problem ze autko zrzerało mi prąd w nocy nie usypiało się . problemem była opornica rezystor dmuchawy . dmuchawa działała jak chciała i w nocy sama sie włączała . po wymianie jak reka odjął . ponoć często zawodzi tuner tv i czytnik navi tak czytałem na forum 5er
    To typowa bolaczka 5er, konstrukcja nawiewow w 7er jest inna i problem nie wystepuje.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    moduły są takie same HIGH, a czy ja swoją inpą moge je zakodować?słyszałem że niby nie trzeba tego robić jeśli auto co do jednego szczegółu ma takie samo wyposażenie,no i czy jak zmienię na inny bez kodowania i włożę mój z powrotem to nic się nie stanie?
    sławomir

  7. #17
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,269
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez hektorek106 Zobacz posta
    1. to jedz i zakoduj mu GM pod ori skoro wystarczy na szrpcie znalezc identyczny i zaprogramowac go w minute. To chyba, ze jestes zwolennikiem clonowania wsadow i wbijania ich wciemno w inne moduly bo to nie zawsze sie udaje.
    Nie raz wrzucałem do E39 i E38 moduł GM nie patrząc kompletnie na numery, jedynie czy to High czy Low. Albo miałem szczęście(jak to się mówi: "co drugi głupi zawsze ma szczęście" :P ), albo bez problemu da się dokodować moduł, bo zawsze kodował się bez problemu i działał prawidłowo. Żaden z klientów nie skarżył się na problem z rozładowaniem aku


    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Odepne jakakolwiek wtyczke od fotela i nie uspi mi auta w zaden sposowb, zaznaczylem, ze jezeli ktos ma kolumne elektryczna to obieg moze isc przez nia, w WDS jest duzo informacji o tym.
    Kolumna elektryczna jest podłączona do panelu w fotelu kierowcy i zasilanie silniczki biorą z tego samego zasilania co fotel. Jedyny sposób w jaki fotel kierowcy(ew. pasażera jeśli jest z pamięcią) komunikuje się z modułem GM to linia P-bus. Nie ma tam ani i-bus, ani k-bus(jedna z tych dwóch jest na pewno w fotelu e46 cabrio, ale nie o tym mowa). Więc w jaki sposób miałoby to stwarzać problem z usypianiem?
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  8. #18
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Mnie sie nie pytaj, gdyby E38 byl normalnym samochodem to kazdy lepek elektryk by go ogarnial. Jak studiowalem WDS to pamietam, ze byly rozne kombinacje z tym malym obiegiem w zaleznosci od roku, wyposazenia itd. U mnie ostatnio polamal sie boczek fotela i odpiela sie wtyczka od przyciskow ustawiania fotela. Nie zauwazylem tego a auto sie nie usypialo. Po odkreceniu boku, naprawieniu uchwytow i podpieciu wtyczki wszystko wrocilo do normy, z ciekawosci odpinalem wtyczke i patrzylem czy auto sie uspi i nie usypialo sie na odpietym, mowa o fotelu kierowcy bo tylko przy tym mam pamiec.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    157
    Skąd
    OKR
    Odświeżę trochę temat.. Moja siódemka normalnie się usypiała, po myjce czy też deszczu odmawia posłuszeństwa... Wiem, trzeba posprawdzać przejścia w drzwiach itd, ale może są jeszcze jakieś "tajemnicze" miejsca gdzie może się lać woda?

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    U mnie winą za nie usypianie auta okazał się dokładany alarm,kiedy pękł całkiem przypadkiem kabel podłączony do czujnika maski bunia zaczęła się usypiać i jest wszystko ok a co się naszukałem...
    sławomir

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 18:23
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 09-08-2012, 13:36
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 14:58
  4. [elektryka] Po odłączeniu aku bmw e38 740ia 94r nie odpala
    Przez hektorek106 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-12-2011, 11:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •