Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: [ elektronika] Komputer wariuje

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    32
    BMW
    BMW e32 730
    Skąd
    Wrocław

    [ elektronika] Komputer wariuje

    Witam

    Dzis zrobilem pierwsza wieksza trase moja bmw i pojawily sie pierwsze problemy.

    W czasie jazdy nagle pojawil sie komunikat o braku swiatel stopu, sprawdzilem i bylo wszystko ok. Potem po jakims czasie komunikat znikl ale po kolejnych 100km zostalem zalany informacjami o braku swiatel mijania, stopu, tablicy i paru jeszcze. Wszystko to swiatla i fizycznie tych problemow nie ma.
    Co mozna zrobic z tymi sygnalami? A swiatla stopu komputer traktuje jako niebezpieczny problem i ciagle mi to miga przed oczami.

    Z gory dzieki za pomoc! W tym temacie jestem kompletnie zielony:-)

  2. #2
    Zdaje sie ze LM (Lighm Modul) daje ciala. Modul jest w skrzynce z bezpiecznikami pod maska. Dlugi, czarny. Trzeba go wyjac, otworzyc, obejrzec czy nie ma na sciezkzch "zimnych lutow" i ewentualnie przelutowac. Nie jest to rzadki problem.
    Pozdrawiam

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    u mnie pomogło - wprawdzie nie przelutowywałem bo cała płytka jest zalana jakiś plastikiem, ale poczysciłem wszystkie styki zarówno bezpieczników jak i modułów oraz przekaźników i jest ok. Na bezpiecznikach było tyle nalotu że dziwiłem się że auto jeszcze jeździ.
    Pzdr
    Chester

  4. #4
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,947
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Nie przejmuj się tym zbytnio.
    Ja mam to samo - miałem mnóstwo komunikatów świateł - poczyściłem płytki przekaźników, poczyściłem styki na lampach, komunikaty zniknęły, tylko "kaine Bremslicht" zmienił się na "1 Bremslicht". W trasie po ok. 200km komunikaty znów się pojawiły.