Jakie są konkretnie błędy?
Gdzie był robiony remont skrzyni?
Pokaż co tam konkretnie na tych fakturach było -- może się uda wyczytać jakieś szczegóły.

Generalnie po takim zabiegu skrzynia powinna chodzić płynnie do tego stopnia, że nie możesz wyczuć błędnikiem zmiany biegów (zapewne jest to prawdą przy otwarciu przepustnicy w zakresie 0-50%, ale i tak robi wrażenie). I powinna przez 100 kkm chodzić jedwabiście, miękko, cicho i sprawnie.

Trzeba by po pierwsze posłuchać czy pompa nie wyje i sprawdzić ciśnienie tłoczenia na zimno i po rozgrzaniu w funkcji obrotów
Po drugie -- podpiąć komputer i pooglądać parametry w czasie jazdy. Uszkodzony czujnik to jedna z prostszych awarii.

Co może być:
- pompa hydro: pojawiły się luzy i ciśnienie jest niestałe
- sterowanie (mechatronika): (
a) zasyfione: przycinają się dławiki, etc
b) pęknięcie w obudowie / puszcza uszczelka: ucieka ciśnienie w różnych momentach pracy
c) zużyte sprężynki /dławiki: wahania ciśnienia, zwykle za niskie
- sterownik (moduł): generalnie czary...